Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä aloitan tämän ensi perjantai-iltana! Koska kuluneet 50 viikkoa olen keskittänyt herkuttelut viikonloppuihin ja erikoistapahtumiin, aion syödä erityisesti suklaata pitkin päivää aamusta iltaan...

Kuulostaa herkulliselta! Piirakat, juustot ja lohet on hyvä huomio, koska paras suklaansyöntitulos tavoitetaan vain ns suolukan avulla. Suola ja sokeri on oltava yin ja yang. Itselleni tästä aatosta tekee erityisen saamani kutsu blinikekkereihin! Tuolloin aion elämäni ensimmäistä kertaa vetää viinaksia jouluna ollakseni iloisesti laitamyötäisessä. Ystävä on luvannut lahjaksi kustantaa taksimatkan kotiin, etten sammu hankeen.

Missä sylvi

No tässä. Minä olen jo ollut mottitalkoissa, vetänyt verkot, alustanut leipätaikinan ja karstannut lampaanvillat. Aina ehdi täällä notkumaan.

IMG_20181215_075229.webp
Siinä ois jollekkin juopolle ilmaiseksi viinaa!
Tuskinpa tälläiset liköörit yms. säilyy ikuisesti kun on lojunut n.15 vuotta kaapissa.

Pitäsköhän lähtee levittelemään... routamattoa meinaan kun on monttu auki ja tällä kertaa se on muu kuin suu ja tuntuu olevan pakkasta.
Ostin uuden sohvan ja olin perin orientoitunut sen noutoon ja ihmisvaraston kerroksiin kantamiseen mutta olikin saakelin mööpelipuljun varasto kiinni, mitä ne tekee lauantaisin? Tekis saatana töitä niinkuin normaalit ihmiset.

Miksi pitää edes sanoa, senkun ottaa ja juo holillisen. Kaupasta saa :whistle:

Mies kävi kaupassa ja kello oli yli 21 eikä voinu ostaa. Kuulemma ois muuten itekki ostanu alkoholillista. :D Löytyipä selitys.

Tampereen
Olen yrittänyt kannustaa paria kaveria sinne, kun asuvat siinä ihan lähellä. Mutta ahdistaa liikaa kaikki näyteikkunoista muihin salilla kävijöihin. :rolleyes:

Kävinpäs muuten itsekin salilla pyörähtämässä. Käynnin ainoa oikea tarkoitus oli testata saamiani AirPod-kuulokkeita. Onhan ne tosi kätevät ja pysyy päässä tosi hyvin mutta ei blokkaa tarpeeksi muuta meteliä: Jouduin vaihtamaan kesken kaiken mötikkäkuulokkeet päähän.
Minä kun jo vähän toivoin, että olisin voinut laittaa nuo mötikät (AKG Y50BT) myyntiin.

Se Linnainmaan sali oli muuten tosi jees (ja erittäin halpa, varsinkin kun oli oikeasti aika hyvin varusteltu ja iso), mutta vähän ihmettelin radiokanavan valintaa. Sieltä nimittäin tuli jääkiekko-ottelun selostusta... Mun musiikkivehje hajosi enkä ole jaksanut vielä hankkia uutta tilalle, joten pakko oli sitten kuunnella selostusta kiekon menemisestä sinne ja tänne. Melkeinpä mikä tahansa olisi sopinut paremmin treenin taustalle. No, en minä oikeasti niin välitä mitä sieltä tulee.

Sain muuten päänsäryn palkinnoksi siitä eilisestä salista. Voi kiesus kun alkaa mennä hermo tähän vaivaan, tekisi mieli taas paiskata nippu kyniä Saksan kartalle ja alkaa hajottaa paikkoja kaktuksella.

ei blokkaa tarpeeksi muuta meteliä
Nämä blokkaa:
ws-alert-xp-ws6_orig.jpg

Ja kun et kehtaa käyttää noita kauaa, niin voit antaa ne herr feikkulille pajalle rälläkän käyttöharjoituksiin.

Ei vaan, itsehän ajelen autollakin nuo peltorit päässä. :ROFLMAO: Jouluna vetäsen Sonyn vastamelut paketista, niin kehtaa farkut jalassa painaa myös kouluympyröissä. Jos puhelin soi, kun ajan autoa, niin nykyään yhdistän aina peltorit luuriin ja sitten vasta vastaan puheluun. Ei jaksa laiskana enään pidellä puhelinta kädessä.

Jouluna vetäsen Sonyn vastamelut paketista
Juuri tänään mietin, että jos vielä joskus hankin kuulokkeita ostan suoraan kunnon vastamelut.

Back
Ylös Bottom