#suusaippualla #torttuja!
sauna #tsek
saunaolut #negative
jos piipahtaisi ydin:keskus:tassa #ajankuluksi #terveydeksi #kohtuudella:tottakai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#suusaippualla #torttuja!
Oishan se ihan aiheellista käydä sitten kahtomassa, että vihoviimein järkiintys ja ymmärtäs pysyä erossa!
Jep! Tiukassa osaston syleilyssä olen, mutta jos jotenkin onnistuis järjestelemääTervetuloa joulun jälkeen.
Laihduttaminen on helpompaa täydellä mahalla.Mulla pitäis nyt alkaa dieetti. Elämäni ensimmäinen sellainen ja vähän kyllä jännittää mitä siitä tulee.
Vuodessa on 50 viikkoa aikaa kaiken maailman dieeteille ja n. 2, joiden aikana voi kokonaisuuteen juurikaan vaikuttamatta ja kenenkään kummaksumatta syödä kaikkea hyvää, liikaa ja vähän vielä lisää.Mulla pitäis nyt alkaa dieetti.
Tollanen 720 ikuisuusprokkis, pakkelikasa. Muutamaa vuoteen koskenutkaan, nyt jos kesäksi sais edes värin pintaan. Olihan mätä.. ilmankos noita ei hirveästi näy. Joku Cafe raceri tekis mieli ottaa tekeille, mutta ei passaa montaa projektia koittaa yhtaikaa.
katso liitettä 152411
Edit:Vanhaa kuvaa, kittiä lisääntynyt.

Syöt vaan vähemmän. Lupaan, että muuta ei tarvi tehdä.Mulla pitäis nyt alkaa dieetti. Elämäni ensimmäinen sellainen ja vähän kyllä jännittää mitä siitä tulee.
Haistakaa kukkanen te läpipaskot.
Menikö tupa kaupaksi?No nyt on actionia viikonloppuun
Minä osaan lihottaa ihteni. Kesän painonpudotuksen saldona +5kg.
Nyt taas muka yritin pudotella, pyh. En oo uskaltanu käydä puntarilla.
Ois iha jees saada paino jonnekin 60kg pintaan, mutta tykkään liikaa herkuista.