Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on tällä hetkellä semmonen ihan järkivalinta.

Perusteluja on niin helvetisti etten jaksa niitä kirjottaa.
Juu, emmä merkkiä tai mallia kritisoi, samaa massaa nää kaikki on.

Sitä vaan, että onko nyt kansallinen Mondeo-kuskien ilmoittautumispäivä, kun naiset vakoset vaahdossa ilmiantaa itsejänsä!

E. Kohta Burgermafia testiin.

Hirveä pettymys kun ostin töihin evääksi sellasen Pätkis-laatikon. Ne karkit oli just sellasia kuin ne patukat!! Tai no, olisihan tämä pitänyt tajuta. Mä jotenkin kuvittelin niiden olevan sellaisia kuin se Pätkis-suklaalevy.
Onneks mulla on lohdutukseksi myös konditiorian torttuja sekä salmiakkipussi.

Ai jos täällä pitää Mondeo-kuskien ilmoittautua niin täällä minä olen. Ei ole farmari, on hätsbäkki. Minä en pikkuautoilla ajele.

Kun noissa kauppakeskuksissa joutuu sompailemaan niin vähän alkanut haikaiselaan pikkukotteroa, karjapuskurilla ja V-8:lla.

Monenlaisia autoja ollut mut jos paljon ajaa, on vaan yksi merkki. Oli yks mondeo, ei tehnyt yhtään mitään, ihan leluja ellei uutta osta.Kokoajan joku paikka paskana, niveliä vei enemmän kuin volvot.

En tiedä miksi mersut on joillekkin niin punanen vaate, taatusti tulee halvemmaksi pitää, joka paikasta vaan parempia, 7mersu kierrossa ja vaihtoon mennyt vaan vaihtamisen ilosta.

Back
Ylös Bottom