Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yritin saada vaimoketta kasvattaa tuollaisen suloisen pöheikön, mutta ei se kovin kauaa antanut sen kukoistaa. Posliinisämpylään joutuu tyytymään. :nolo:
Haa! Mä juuri aiemmin tässä syksyllä sain idean kasvattaa täsmälleen tuollaisen! Tietty se on vain siinä päällä koska oon aina inhonnut karvaisia häppäreitä. Olin melko varma että mies olisi protestoinut mutta sen mielestä se onkin söpö, eikä se ole vaatinut sen ajamista. Se nimittäin ei epäröisi sellaista vaatia jos sitä alkaisi karvat ellottaa, se on tullut selväksi. :LOL:

Haa! Mä juuri aiemmin tässä syksyllä sain idean kasvattaa täsmälleen tuollaisen! Tietty se on vain siinä päällä koska oon aina inhonnut karvaisia häppäreitä. Olin melko varma että mies olisi protestoinut mutta sen mielestä se onkin söpö, eikä se ole vaatinut sen ajamista. Se nimittäin ei epäröisi sellaista vaatia jos sitä alkaisi karvat ellottaa, se on tullut selväksi. :LOL:
Joo se on okei että häpärit lepattaa karvattomina nahkasuikaleina, kunhan kummulla olisi vähän tuuheampi mättähäs. Tosin ei kalorittoman sämpylän karvakoostumusta voi liikaa moittia, kun se on kuitenkin muuten asianmukainen. Täällä ei kyllä sitä liikakasvua ole kyllä tarvinnut murehtia.

katselen Intruderia dvdltä ja on tää vaan hurrrrrrja elokuva....

English Breakfast Tea.

th.webp

sylverö vetää reteesti... nam.

Kuulostaa hyvälle.

Samoin. Oisin heittänyt lenkin pesukomuutin takakonttiin ja sanonut, että "Jos jäät jumiin, huikkaa joku mies autoilija tienposkesta ja sano, että mulla on vaijeria takakontissa."

Se ois ollut henkilöautohommiin näpsäkkä vetokaapeli. Ihan miesvoimin oiottavakin varmasti.
Kyllä näi o.

Itsenäisyyspäivänä syynäilin 2A6 vaunujen vaijereita, ja ne oli selvästi ohuempia kuin syksyllä myytävänä olleet.

Parisen päivää poissa gymiltä ja jo nyt sekoamispisteessä, onneksi tänään ehtii rauhassa mavettaan. Sitä ennen tosin pitäisi löytyä fokus työpäivään, ja jostain kumman syystä kun loma-tj on 9, ei ihan hirveän paljoa kinostelis. Meilläkin liukkaat kelit nääs näky päivystysjonossa ja eilen työmaalla. :confused:

Mutta kuten aina tähän aikaan aamusta: sumppi*pihautus*ryystö :coffee:

Kyllä jokainen itseäänkunnioittava hieno nainen omaa siistin rämemajavan. Nyt ei puhuta mistään femakosta jonka puon vako on niin karvanen ettei paska pääse läpi.

Itsellehän on kautta aikain tullut täysposliinista jotenkin epäilyttävät fibat. Sama kuin vaikka miehiltä ois leikattu pois äänenmurros ja kivekset lyöty takaisin vatsaonteloon.

Ny o nätit näkymät

Kiva ku esittelit. Nam.

Back
Ylös Bottom