Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se pätee vain nuhaan, nuha lähtee nussimalla.
ite lähden siitä että jos vaiva ei lähe nussimalla, niin kuolemaksi on :-)

Ps. toi nuha lähtee nussimal tuntuu itestä vähän semmoselt amatöörien räpellykseltä..

pps. saanpa hyvän syyn monivaivaisena nussia kuin kanit konsanaan, kaiken aikaa... :pano:

Töissä odottelis taas intubaatio tai pari, mutta kahvia: vaatii ennen kuin teen mittään. Pikkasen kyllä aamusella luppas silmät kun luovuin tyynyn rakastavasta otteesta, mutta eiköhän tästä selvitä.

Eilen oli jo kivasti kurkkukipu helpottanu ja iha jees olotila. Yön aikaan kurkku taas kipeytyny kunnolla ja...

Sama. Vastahan tätä on vajaa 2 viikkoa nautiskeltu, kohta reilu viikko oltu pois töistä. Köhää, nuhaa ja kurkkukipua. Eilen suht hyvä jo, yöllä alkanu taas tuttu palan tunne kurkussa.

Alkaa hiljakseen kaatua seinät päälle kun en oo tottunu tähän joutenoloon. Telkkaria tullu katottua nyt ainakin 2kk edestä..

Tulet takkaan ja pannullinen kahvia.

Alkaa pikkuhiljaa hioutua aamu-uinnin startti. Koska altaaseen meno on niin vastenmielistä kylmän veden vuoksi, olen tehnyt niin että pesun jälkeen leuanvetotangolle vetämään muutama leuka ja roikkumista. Sitten pieni venyttely kädet jalat. Tässä vaiheessa alkaa tulla kylmä. Sitten kävely altaalle pidemmän kautta. Tässä vaiheessa on jo kunnolla kylmä, ettei altaaseen hyppy tunnu enää niin pahalta. Tänää kokeilin vielä, että matkan varrella kastoin nilkat kylmä-altaaseen. Taas vähemmän vastemmielistä oli pulahdus.

Alkaa pikkuhiljaa hioutua aamu-uinnin startti. Koska altaaseen meno on niin vastenmielistä kylmän veden vuoksi, olen tehnyt niin että pesun jälkeen leuanvetotangolle vetämään muutama leuka ja roikkumista. Sitten pieni venyttely kädet jalat. Tässä vaiheessa alkaa tulla kylmä. Sitten kävely altaalle pidemmän kautta. Tässä vaiheessa on jo kunnolla kylmä, ettei altaaseen hyppy tunnu enää niin pahalta. Tänää kokeilin vielä, että matkan varrella kastoin nilkat kylmä-altaaseen. Taas vähemmän vastemmielistä oli pulahdus.
Kastoitko kärkeä?

Infernaalinen päänsärky. Syitä voisi olla megalomaaninen niskajumi tai ketoosi, toivottavasti jälkimmäinen.

En viitsinyt mennä itkemään työpisteelle.

7 viikkoa kun oli saikulla sormen takia ja nyt taas koneistamassa kansalle metallia, huomaa väkisin miettivän tätä oravanpyörä hiukan normaalia vakavampana. Työssä ei muuten ole mitään varsinaista vikaa (tietty kaikki alle 500k / vuosi on liian vähän palkkaa) mutta tämä aika päivittäisine ajoineen ja kodin sekä muksun handlaaminen sekä oman harrastuksen yhdistäminen on vaan tässä kaikessa pimeydessä ihan shaibaa. Vuoroviikoin sitten olen yövuorossa ja ilman lasta, niin saan tehtyä edes hiukan järkevämmin asioita ja onnistun näkemään jopa aurinkoa (sikäli mikäli se täällä paistaa)

Ois muuttohommia!
Vapaahtoisia kantajia kun hissiin ei mahdu kuin yksi ostoskassi kerrallaan? Ei vai? No niin mä vähän arvasinkin.
Pitäskö hommata kavereita joita voisi käyttää hyväksi?

7 viikkoa kun oli saikulla sormen takia ja nyt taas koneistamassa kansalle metallia, huomaa väkisin miettivän tätä oravanpyörä hiukan normaalia vakavampana.
No pääsit sä sentään toiseen työpäivään, ennen kuin alkoi vituttaa! :LOL::LOL: Onneksi sulla on nainen joka osaa piristää; ei se saikkukaan herkkua ollut. Olit tylsistynyt ja et saanut oikein mitään aikaiseksi, vaikka vapaa-aikaa oli, liikaakin.

Mulla kyllä kans hirttää kiinni tän perusarjen kanssa. Tai no, migreeniä ollut viime viikolla muutama päivä sekä tällä viikolla eilen ja tänään, joten sillä on suuri vaikutus tähän olotilaan myöskin.

Eikö perus arkeen puutuneen kannata uhrata ajatus Feikkuliinin taaempana kirjoittamalle pätkälle.

Ei kai sen elämän tarvi olla yhtä oravanpyörää vailla määränpäätä.

Jos es mes työnteko ei maistu, niin ei tässä maassa työtä tarvitse tehdä elääkseen. Rahaa saa tilille ihan mukavasti perus tarpeisiin vaikka ei edes töihin herää.

Minä en ainakaan kävisi töissä, jos edes yksi aamu viikosta ottais päähän lähteä työmaalle. Useampaan vuoteen ei ole aamulla harmittanut töihin meno.

Back
Ylös Bottom