Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari kertaa kun tekee jutut päin helvettiä, alkaa kantapäätä kolottaa ja seuraavaksi kaikki menee jo taas paremmin (y)
Ei, vaan sen jälkeen kun olen tehnyt kaiken päin helvettiä tarpeeksi monta kertaa tapan kaikki.

Näin meillä.

E. Ja juuri kun pääsin sanomasta että olemme hyviä ihmisiä. Tällaista se remppa tekee ihmisen sielulle.
E2. Onneksi ruusukaalit valmistuivat juuri. Lohturuokaa!

Piti vaihtaa renkaat ja muutama pultti on niin vittupää tiukassa ettei mihinkään. Ei vaihdu tänään, sätänä
Edellisessä autossa oli kans tullessa vedetty peltivanteet niin tiukkaan, että vaati toista metriä teräsputkea rengasavaimen jatkeeksi ennenkuin irtosi. Kuka jumalauta vetää henkilöauton rengaspultit niin kireälle, että tarvitaan tyyliin 1000 nm niiden avaamiseen? (n):LOL:

Edellisessä autossa oli kans tullessa vedetty peltivanteet niin tiukkaan, että vaati toista metriä teräsputkea rengasavaimen jatkeeksi ennenkuin irtosi. Kuka jumalauta vetää henkilöauton rengaspultit niin kireälle, että tarvitaan tyyliin 1000 nm niiden avaamiseen? (n):LOL:
Mulla oli vastaavasti edellisen auton ostotilanteen talvivalssit ruostunu keskiöstä jumiin. Totahan sattuu, jos ei koskaan putsaile, mutta lähti lopulta pamahduksen kera, kun laski pultit auki tunkilta alas ja muljutti hetken.

Enää ei ole tollasiakaan ongelmia, kun ei ole peltivanteita :LOL:

Nyt alkaa kyllä kyrvähtää vittu tähän remppaamiseen. Kaikki menee aina jotenkin pieleen. Koko päivän oon taas huhkinut ja kaikki tähän asti tekemä on jotenkin kakkoslaatua. Ei jumalauta kun vituttaa. Enkä oo edes syönyt mitään koko päivänä.

Klassinen esimerkki nälkäkiukusta?

Klassinen esimerkki nälkäkiukusta?
En mä yleensä edes tunne nälkää kun keskityn johonkin. Tässä kyllä kiukun aiheutti ihan se, että päivän päätteeksi katsoin kätteni jälkeä ja behold, se oli paskaa.

No tässähän se ongelma piileekin. Kotiremonttien hymyissä suin tekemisen edellytyksenä ei suinkaan ole ruusukaali, vaan olut.
Pidättäydyin viinaksista koska join jo perjantaina. Oon kyllä huomannut että kummasti alkaa tehdä mieli aina lievittää vitutusta alkoholilla kun on tehnyt remppaa.

E. kohta kahvini on juotu ja sehän tarkoittaa, että on aika ottaa pikkusivellin kauniiseen käteen ja mennä yrittämään paikkailla vahinkoja jotka syntyivät, kun maalin rajaaja päätti vähän alkaa villiksi eilen illalla kun rajasin lähes mustaa maalia valkoista vasten.

Viimeksi muokattu:
Flunssa vaan jatkuu, aamusta hyvä kun ääntä lähti. Pelottaa jo kuinkahan kipiäksi ruho tulee kun tässä joskus pääsee taas jumpalle, nyt menny varmaan jo kolme viikkoa edellisestä treenistä.

Haaste, ei hidaste.
IMAG1296.webp

Ei kai täällä kukaan asiaa kirjoita.
minä kirjoitan täällä vain ja ainoastaan asiaa. koskaan en tröllää enkä huumoroi. tämä vissi on.

tai sit ei.

Back
Ylös Bottom