Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Liekö auttaisi otsonointi. Sillä saa hyvin ainakin hajuja veks.

Plus että jos se haisee, niin se haisee. Mututietoa taitavat jakaa hekin.

Tiedättekö sen hyvän viiliksen, kun ensin ei millään meinaa päästä kakille. Se viivästyy ja viivästyy. Lopulta on käytännössä pakko päästä ennen räjähdystä ja kun pääsee istumaan, olo on kuin voittajalla, lotto.

Minä kävin tänään kaupassa, siis ensimmäisen kerran omaa joulua ajatellen.
Tuossa on pari uutuutta niin pitää varmasti testata ennen joulua, että tietää pitääkö hankkia lisää.

Vieläkin painaa vuoden 2016 joulu, kun kukaan ei ostanut minulle suklaata lahjaksi.
Ei sitte!
JIUlUbV.png

Ja onneksi ehtii vielä monesti kauppaan ennen joulua.

Bölölörgh! Tänään en syönyt yhtään konvehtia! Sen sijaan maha on täynnä kebabbia kämpän myymisen kunniaksi ja sohvalla on koomabileet! Muuten hyvä, mutta tyhjät banskulaatikot huutelee mun nimeä...

Onneksi siikkerillä on auto rakenteilla, joilla joulun isompikin suklaakuorma kulkee tarvittaessa.

Tai ainakin käärepaperit pois tontilta.

Bölölörgh! Tänään en syönyt yhtään konvehtia! Sen sijaan maha on täynnä kebabbia kämpän myymisen kunniaksi ja sohvalla on koomabileet! Muuten hyvä, mutta tyhjät banskulaatikot huutelee mun nimeä...
pitäsköhä mennä nukkuun vai silmälääkärille kun luin pympän myymisen kunniaksi... ?

Jumalauta. Possukamerassa uusi laji.

Tähän asti siellä on nähty sikoja, kauriita, peuroja, mäyriä, kettuja, supikoiria, rusakoita, kissoja, fasaaneja, kyyhkyjä, närhiä, harakoita, talitiaisia, sanmigin eno, John Travolta ja nainen.

Ja nyt viimeisimpänä: pöllö!

Olisko u/m (uhka/mahdollisuus) ostaa poikaystävälle/miehelle/kumppanille alla olevat boxerit joululahjaksi?

huihuhuhu.webp

Minä haluan ostaa joskus tulevaisuudessa, jos miekkonen löytyy. Tosin pinkkinä vielä paremmat punaisilla syrämmillä:hyper:

Back
Ylös Bottom