Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla päänsärky siitä, kun koko päivä on täytynyt suunnitella potilaskuljetusreittejä huomioiden rautaripulin vaatima äkillinen ja välitön poistuminen wc-tiloihin. :confused:

Lounaspaikassa oli pastaa ja pologneesekastiketta. Erittäin hyvää vaihtelu kun aina on joku pihvi muuten. Mutta jälkiruoaksi suklaamussea. Vedin sitä kipallisen samalla suunnitellen reittiä takaisin toimistolle huomioiden ripulin vaatima äkillinen ja välitön poistuminen wc-tiloihin.

Mutta kaikkien yllätykseksi, ollaan menty pelkästää sellaisilla pieruilla, jotka uskaltaa pieraista.

Possokahveet. Ihan ku minä. ayX1yer_700b.webp

Örimöri olipas väsykkä työpäivä vaikka eilen ihan lepäämällä levätty puol päivää. Ja jännäkakkaa meinaa pukata, kun irtisanoin kämpän spostilla tän muutaman kuukauden asumisen jälkeen... Ei uskalla avata posteja enää.

Miun vaatimaton blogini on peräti 12. sijalla blogit.fi:n urheilu- ja liikuntablogien listauksessa. I'm totally TOP 20 material! :heart::oujee::heart:

Päivän aikana potenut kuumetta, nukkunut, syönyt, koonnut kamun kanssa yhden lipaston melkein valmiiksi. Vienyt pyykit kuivumaan kuivaushuoneeseen.
Valunut kauppaan ja takaisin. Juonut limua, kahtonut leffaa... ja ottanut vitamiineja. MITENKÄ TEIDÄN PÄIVÄNNE MENNYT?

Mä pyrin ostamaan kaikki joululahjat mustana perjantaina, koska olen köyhä.

Tärkein joululahja on jo hankittu, mutta jotain pientä on vielä mielessä sekä vaimokkeelle että lapselle. Oma joululahja itselleni odottaa helmi-maaliskuulle, ja onkin sitten vähän isompi urakka.

Minä en saa varmaan ainuttakaan lahjaa. En saanut synttärilahjaakaan, paitsi minkä itse ostin. Lahjaton mikä lahjaton.

En minäkään saa ellen itse osta. Enkä kyllä odotakaan.
Niin kuin Judis tässä kohtaa sanoisi: "lahjaton myös jouluna".

Eiku, olenhan mä lapsilta saanut joululahjan.

Voi ei, joululahjat. Kauhea stressi aina puskee, jos ei oo mitään just täydellistä lahjaideaa ja nyt on vähän vaiheessa :barefoot: miehelle vois tosin kuvata mun pyllyn ja teettää siitä iso kehystetty taulu olkkariin, sitä vois sitte aina katsella kun ikävä iskee. Ja tyylikäs sisustuselementti samalla! :nolo:

Back
Ylös Bottom