Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minusta alkaa tuntumaan siltä, että tässä pitäisi tehdä jotain sen eteen etten olisi näin fläsä.

Minustakin on itseni kannalta tuntunut samalta, mutta pohdin vielä asiaa, kun muuta en juuri nyt jaksa tehdä, koska: vanhuus ja sairaus.

Kysymys. Miksi vessanpöntön vesisäiliö jää pumppaamisen jälkeen lurisemaan ja valuttamaan vettä pönttöön? Ärsyttävää. Tehnyt sitä nyt muutamana päivänä.

Täydellinen ape, juusto siellä missä sen kuuluukin olla.

IMAG1705.webp

Minä kävin äsken lukemassa näiden treenipäiväkirjoja ja alkoi jo sekin väsyttää niin ehkä pysyn lihavana.
kenen näiden?

Näiden pakkislaisten.
siin onkin lukemista... vähemmästäkin alkaa väsyttää... onneksesi et, toivottavasti eksynyt miun treenipäivvyriblogiin, koska silloin oisit joko nukahtanut pystyyn,
saanut naurupieruhalvauksen tai jotain muuta kammottavaa. vähintäänki ois menny aivot tai silmät solmuun. :hyper:

Minä hain joskus Clasulta. Ei ole GWS:ssää, mut ei kyllä ollu kallistakaan. Hyvin on pysyny kalut. Samasta paikasta otin muutes sen kuolatun tarrakoneenkin, huom. daamit.

Nyt alko viikonloppu, sain huomisen vapaaksi.
Mulla on kaikenmaailman kaluja varmaan 500kg joista osa ihan paskoja sekä kaikenlaista sekalaista sarjaa, olenkin haaveillut kaluvaunusta joka olisi valmiiksi varusteltu mutta kun siihen pitää se pari tonnia sijoittaa.

Mulla on kaikenmaailman kaluja varmaan 500kg joista osa ihan paskoja sekä kaikenlaista sekalaista sarjaa, olenkin haaveillut kaluvaunusta joka olisi valmiiksi varusteltu mutta kun siihen pitää se pari tonnia sijoittaa.

Pitäähän sitä ihmisellä kaluja olla, köykäsemmät ja eniten käytetyt roikkuu mulla noissa tauluissa, painavat hienosäätölekat, sekasarjat ja vitulliset kiintolenkit majailee vanerista väännetyissä vetolaatikoissa tossa työpöydän oikeassa laidassa. En oo koskaan osannu noita vaunuja käyttää, kasaantuu vaan helvetisti kaikkea roipetta siihen päälle.

Aamukahveet ja mehut naamaan, vapaa viikonloppu ihan omassa hyvässä seurassa.

ennen kun hu9maammekaan,on, maanantaiaamu

viikonloppu on henkisellä tasolla jo vietetty

Tarrakirjoitinkone :kuola:

Sillä voi varmasti laittaa KOKO elämän siistiin järjestykseen.

Taidan tilata. Kämppä puolillaan kaikenmaailman laturin muuntajia ja muista mikä on millekkin. Aina pitää haahuilla ympäriinsä vertailemassa.

Onnea irtak irmulille!

Back
Ylös Bottom