Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mulla on ainaki niin iso reikä korvassa että topsin saa sisään reinoihin koskematta, sitten reunoja pitkin suoritettu ulosveto niin töhnä tulee ulospäin

ahkerana korvatulppien käyttäjänä jos ei topsilla putsaisi reunoja niin tulpan korvaan työntäminen vasta töhnänä sisään työntäisikin

e. onely yhten roc'n'roll GAYkan viimevuonna olin ilman tulppia, se oli Spiritus Mortis, sen nautin täysillä volyymeillä: se kertoo jotain kyseisestä org.Esterista, onko kukaan muu kunti käynyt kokemassa

tosin uudet tulppani ovat aika äänekkäät, vaimentavat vain 12desibeliä, välillä korvat piippaa vaikka on on ollut kuulo suojattu

Käytän itsekkin noita ympäristöjärjestöjen silmätikkuja, mutta kyllä sieltä korvasta vain luikahtaa pihalle melkoinen töhnätoukka kun yön pitää vahanpoistolientä korvassa ja aamulla pumpulla ruiskuttelee.

Fyssarilla käyty aukomassa paikkoja, nyt on hyvempi. Vähän jännittää huominen olotila, viimeeksi puski veemäistä päänjomoa. Kahvia, kaupan kautta ja peukaloiden pyörittelyä iltapuskua ootellessa.

^ Eli tökit töhnät vieläkin syvemmälle.

Tsek, tämä oli se kohtalokas syyn aiheuttaja joka aiheutti tukkeutumisen.

Ei se toimi niin että on vain toispuoleinen toisella korvalla kuulee vielä liian hyvin. Vaikka on itselläni yleensä muutenkin valikoiva kuulo, en kuuntele välttämättä jos teen jotakin samaan aikaan jos toinen puhuu vieressä, sitten naisihminen samassa taloudessa hermostuu kun en kuuntele.

Viimeksi muokattu:
^ Eli tökit töhnät vieläkin syvemmälle.
Nou nou, vaan ne putsataan sieltä ennen pois, kuin sitä on kerääntynyt kököiksi saakka. Eli ennakoivaa huoltoa. Topsiin ei oikeastaan etes jää mitään. Joten ei sinne syvälle edes oo mitään mitä tökkiä.

Kuten sanoin, kuulo erinomainen. Ongelmia, nolla.

Bongasin Jari Halosen median merkitys tekstin facebookista. Rajua kamaa. Kuin dialogia Paluu ryssiin leffasta,
mutta vähän vettyneenä jo. Voi voi voi. Onneksi en ole hän.

Ei niin että oisin mikään nero, mutten sellaisena koita toimiakaan.

SiPat rusauttaa bussipysäkille

= amatööri.

Ammattilainen =
EycpYt.gif

miulla onpi blögi, se hyvä blögi önnnn.... https://www.blogit.fi/krisse-tuomisen-vitnessii-vätnessii-ja-vilosofiaa
ja on mulla muutakin elämää kuin bloggaaminen. niinkö esim. tää somes notkuminen, foorumiöyhötys,
duuneis käynti, jumppaaminen, penkkaaminen, safkaaminen ja nussiminen, pylsiminen, rykiminen, naiminen
ja rakastelu. veikatkaa mikä on miun ja hanin yhteinen harrastus?

Mulla on varmaan joku kolmisuuntainen mielialahäiriö kun olut maistuu siihen malliin että tekis mieli mennä aa-kerhoon eikä oikein mitään saa aikaiseksi mutta sitten mulla on alkamassa/menossa elämäni ylivoimaisesti suurin projekti jota odotan ihan innoissani?
Jos vanhat merkit pitää paikkansa niin laitan työt tulille ja hommat käyntiin mahdottoman innon vallassa mutta ja kuukauden parin päästä koitan keksiä jos jonkinlaista tekosyytä jonkin nippelin hakemiseen taukojen välissä.

Pitäisiköhän käväistä pikaisesti puntarilla kun dippi tuntui eilen niin pirun raskaalta.

Back
Ylös Bottom