Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävimpä salilla haahuilemassa eli lähinnä jumppaamassa niin, että sain veren kiertämään - sitä ei tosiaan voinut treenaamiseksi sanoa.
Niiden parin muun salilla olleen, oikeaa treeniä tekevän naisen rinnalla tulin hyvin tietoiseksi siitä, ettei minulla ole enää lihasmassaa nimeksikään. Olen vain aiempaa hoikempi ja muodottomampi "tasapaksu pötkylä" (lääkäriltä kuultu kuvaileva tulkinta).
Turha kuitenkaan kahdehtia niitä muita, ei minulla ole aikaa eikä mielenkiintoa treenata niin kuin muutamia vuosia sitten vielä tein. (edit. Toki järjestäisin aikaa, jos tämä asia olisi riittävän korkealla prioriteeteissa mutta nyt ohi menee niin monta muuta asiaa, että no can do).
Nyt on pääasia, että tulee liikuttua edes jotenkin ja vähintään sen verran, että paikat pysyvät kunnossa.

Kaakaota.

Viimeksi muokattu:
Kiitos Ashtalle kun neuvoi, että pitää mennä postin sivuille ja sieltä valita noutopiste mihin postit jatkossa ohjautuu. Huippua. Nyt ne pitäs jatkossa tulla tohon kilsan päähän. :oujee:

Nyt on pääasia, että tulee liikuttua edes jotenkin ja vähintään sen verran, että paikat pysyvät kunnossa.

Jep, sillä kunnon ylläpitoon riittää pitkän aikaa ihmeen vähäkin jumppa, mutta täysi tekemättömyys alkaa näkyä hetkessä. Hyvä että nyt viimeiset kuukaudet olen itsekin ehtinyt 1-2 kertaa viikossa nopeasti salille ja kerran lenkille, mutta silläkin saa sentään estettyä täyden romahduksen.

Kun töissä toivottavasti muutaman viikon sisään saa pari isoa projektia pakettiin niin että aikataulu ja stressi ehkä aavistuksen helpottaisivat, niin on kyllä pakko yrittää muutamaksi kuukaudeksi saada vähän isompi vaihde päälle, koska viidettä vuosikymmentä ei mitenkään kehtaisi aloittaa näin heikossa kunnossa.

Kävin ostamassa parin teran ulkoisen kovon koneelle, ja nappasin samalla reissulla vihdoin myös mikin kameraa varten. Ny lähtee?

Hienoa kuulla, että myös naisilla on kiinnostusta alalle.
castingcouch.jpg

Influenssarokote otettu koko porukalle. (y)

Isänpäivälahja saapui postitse ja sain todeta, että takki on saajalle aivan liian pieni, mutta täydellinen mulle. :hyper:Nyt sitten hädissään leivotaan suolaista ja makeaa, jotta on joku lahja sentään tuon takin tilalle.

Kohta miehen kanssa lenkille maailman paskimpaan säähän. :mad:

Aattelin tehdä ihmiskokeen itteni kanssa ja selvittää voiko ihminen elää viikonlopun pelkillä valkosuklaa-kookos-könteillä. Toistaseksi vaikuttaa lupaavalta. Ei toi _jatkuva_vesisade vituta ihan niin paljoa.

Back
Ylös Bottom