Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä näin sekstailu-unia myöskin, ja nyt on ollut haastavaa lähteä kahvinkeittoon tällä aamunkankeudella. Onneksi tasot on täällä hieman korkeammalla kuin vanhassa asunnossa, jossa pyyhkäisin kahvikupin lattialle aamujäykällä :cry:

Tai sitten laitat vaan jatkoroikan väliaikaiseksi pysyväisjärjestelyksi.
Onhan se huono tapa ja parempi lopputulos saattais olla jos hakisit romikselta pari noita samanlaisia johtoja ja naitat ne keskenään niin näyttää koko matkalta nätiltä jos haluaa siistin lopputuloksen, tuossahan on vaan tuo ylimääräinen kuori suojana.
Tämäkin vaihtoehto on mahdollinen. Katsotaan nyt, hommalla ei ole mikään kiire.

Ja kahvi.

Minä näin sekstailu-unia :cry:

Sinä näit sellaisia, minä näin että kirjoitin viestiä pakkikselle. Herätessä aloin muistelemaan että mikäs ketju se edes oli kunnes sitten tajusin ettei sellaista olekaan, untahan se vain oli.

Aihe ei ollut mitenkään jännä.

Kaupassa äsken hauska tapaus kun olin hyllyllä vaimon kanssa ja tytär kärryissä. Vastaan tuli viehättävä nainen jolla n. 3v poika kärryissä. Poika kun näki mut niin sen silmät kirkastu ja huusi lujaa "ISKÄ". Nainen siinä selitti, että ei oo iskä. On vaan samanlaiset silmälasit kuin iskällä.

Melkein jäin kiinni. Vaimo onneks on hyvin huumorintajuinen mimmi :D

SinäTuubin eräviteot on joskus huvittavia kun alkaa ajattelemaan. Ensin joku metsuriseksuaali pakertaa ekopuumökkiä keskelle korpea ja yrittää olla omavarainen ja elää luonnon armoilla.
Mutta seuraavaksi kaivelee minigrip-pussista kahvinpuruja pannuun, avaa säilyketölkin, sytyttää tulen sytkärillä...

Tänään voisi harrastaa kaikenlaista jännää. Kuten jatkojohtojen lyhentämistä kämpän Feng shuihin sopivaksi.

joo, ja maalata koristemunansa....

En helvetissä ala maalaamaan munaani. Kuitenkin joku allerginen reaktio ja hirveä kutina.

En helvetissä ala maalaamaan munaani. Kuitenkin joku allerginen reaktio ja hirveä kutina.
kikusiko on vain koristeena? puhuin koristemunista.

Luulin hankkineeni invisus-kittiä, kun ei alkanut kovettua kunnolla. Mutta kyllä se siitä kun antoi vähän aikaa.
Sitä se yleensä tuppaa vaatimaan. Mutta jos lausut runoja ja lupaat ikuista rakkautta, niin kyllä se siitä jäykistyy.

Mut en tiedä mitä sille kitille pitäis tehdä.

Back
Ylös Bottom