Minä olisin laittanut kullikuvan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole ikinä viestinyt tämän ihmisen kanssa aiemmin. Tämä siis hänen ensimmäinen yhteydenottonsa minun suuntaan.^Mä olisin varmaan vastannut vain "Jep, palaillaan."
Jos siis suht tuttu ihminen kuitenkin kyseessä?
Tuo ekan lauseen kirjoitusasu ylimääräisine kysymys-ja huutomerkkeineen on lapsellinen, mutta noin muuten pidän itsekin rennosta linjasta silloin kun tilanne sen sallii. En jaksa yhtään sellaista turhan kohteliasta viestittelyä, paitsi vieraiden kanssa sen nyt ymmärtää.
Että ärsyttää, kun aikuiset ihmiset kommunikoi sähköpostilla tyyliin:
"sul varmaan tosi kiire mut mietin et... kun siis tää on siis varmaan ..!!! et nyt sitten mites??!? palataanko tähä alkuviikost sit!???"
Voi herraisä.
Käy Joxuz vaihtamassa se suodatin.

Mie voisin käyä kakalla ja lähteä treenaamaan.
Keravalla. Eksä asukkaan enääN Pyhärannassa?!?!!?!Hyytyminen kestää alle minuutin joten olin aikataulun mukaisesti kuitenkin Keravalla 11.00 ja auto pelasi loppumatkan loistavasti
Niin ja kyllähän sen huoltoon vien, mutta ei ole tässä vielä ehtinyt! Tänään vielä edessä koiran hammaslääkäri.
Keravalla. Eksä asukkaan enääN Pyhärannassa?!?!!?!
E. Niinku sillee.......
Jaa... No siellähän on sulle ns. riittävästi nuorta lihaa.. Sähän olit semmosen perään!Asun HaminassaPyhiksestä karkasin elokuussa-17 Eurajoelle ja pikkumutkan kautta elokuussa-18 Haminaan
![]()
Jaa... No siellähän on sulle ns. riittävästi nuorta lihaa.. Sähän olit semmosen perään!
Tirsk!
Mua nyt vähän häiritsee ton nuken koko.Jahas. Kuka tunnustaa?
https://www.huuto.net/kohteet/tayss...Tk2n79teNxXawZNbTtjXk-QtizFhKz5pmhsxjTtBCdAco
E. Haukkarin perusteella Pakkislaisia. Aktiviteetin perusteella aktiivi kaatiksella.
En tunnusta!Jahas. Kuka tunnustaa?
https://www.huuto.net/kohteet/tayss...Tk2n79teNxXawZNbTtjXk-QtizFhKz5pmhsxjTtBCdAco
E. Haukkarin perusteella Pakkislaisia. Aktiviteetin perusteella aktiivi kaatiksella.
Kassia on pengottu?Tänä aamuna tiputettiin lappu, että parvekelasien asennus onkin siirretty huomiselle.
Nyt kuitenkin loistavilla salapoliisitaidoillani sanoisin, että homma on hoidettu.
katso liitettä 151737