Huomenna pitäs heittää rinkula Pirkammaalla. Pärjääkö kesäkumeilla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä tällä ihmisellä on mahtanut liikkua päässä...
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdTf8G0fhhVNEwi-6mW90vCNzvhOh5tuRZPnrQK0JqJaiJ2rw/viewform
Amatöörimäistä puuhastelua. Ellei ollu eurolla kiloa. Veikkaan kuitenkin, että 7,95e/kg, joten säälittävällä reilulla sadallakahellakytä rammalla ei saa öklötystä vaikka vetäis viiteentoista sekuntiin ne.Yh, varttiin kaikki karkki ja nyt on vähän öklö.
Näkisitpä mun peniksen...Tuon tisulin sais helposti kanyloitua, sen verran mehevä suoni siinä tarjolla.
No sepä, mut kun se peittyy kaiken sen 2cm karvan alle.Näkisitpä mun peniksen...
joojoo mutta silti terhakat suonetNo sepä, mut kun se peittyy kaiken sen 2cm karvan alle.![]()
Kyllä nyt melkee vaatis kuvaa niistä suonista. Että kaverit uskois.joojoo mutta silti terhakat suonet![]()
Melko pervo olet...Kyllä nyt melkee vaatis kuvaa niistä suonista. Että kaverit uskois.
No en minä mutta esimerkiksi futhermucker haluaa saletisti todisteita.Melko pervo olet...
No mutta sehän muuttaa kaiken!No en minä mutta esimerkiksi futhermucker haluaa saletisti todisteita.