Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite kuulun niihin,jotka vaihtaa talvirenkaat alle vähän liiankin myöhään,melkein vasta sitten kun pakollista joko ilmojen puolesta tai lain. Ihmettelen vaan näitä kenellä on oikein intohimo vaihtaa jo lokakuussa ja pois vasta vapun tienoilla. Mikä helvetin äly silloin on käyttää nastarenkaita ja vielä etelässä ?! Eikö hyvät kitkat olisi paljon järkevämmät? Rapsutellaan nastoilla kuivalla asfaltilla viikkokausia ennen talven tuloa, siinä välissä ja vielä keväällä talven jälkeen? Menee tiet paskaksi,katupölyn määrä nousee ja astmaatikot vinkuu,on toki muitakin ilmanlaatuun vaikuttavia asioita,mutta silti. Plus,että ajaminen on ihan paskaa nastoilla asfaltilla,ei sitä muuta miksikään pari pakkasastetta. Ja tätä touhua näkee stadissa paljon. Onko kyse vaan vanhasta tottumuksesta,ei uskalleta luopua vanhasta tavasta tai joskus on ollu jotkut ihan paskat halpiskitkat alla joissa ei pitoa? Mene ja tiedä...

Kertosin sihteereille illan aikana esimerkiksi:

- Seksi kolmen kanssa on threesome, seksi neljän kanssa on foursome, seksi viiden kanssa on fivesome (en ole varma, en oo niin monen kanssa ikinä kokeillut).
- Tiedättekö miksi tytöt ovat aina sanoneet että olen handsome. (viittasin masturbointiin ja imitoin tätä tapahtumaa käsiliikkein)

Siihen eräs Paula vähän hymähti, mutta sanoi että nyt ollaan hyvän maun rajoilla.

Muistutin välittömästi, että hyvän maun raja menee välilihassa.

voi voi.

Näyttökuva 2018-10-29 kello 13.29.19.webp

Mietin juuri eilen että kun olen ns. käsityöläinen niin voinko ulkomaalaisille esitellä olevani handjobman?
Jos olisin lasinpuhaltaja niin voisko sanoa olevansa blowjobman?

Viimeksi muokattu:
Jos raksamies sanoo olevansa Bob the Builder niin käsittääkö vaikka engelsmanni sen samalla tavalla kun Suomessa sanoisi olevansa Puuha-Pete?
Tietääkö karhu olevansa karhu ja miksi kakka kelluu joskus.

Mietin juuri eilen että kun olen ns. käsityöläinen niin voinko ulkomaalaisille esitellä olevani handjobman?
Jos olisin lasinpuhaltaja niin voisko sanoa olevansa blowjobman?

Taannoin oli yksi projekti jossa Ranskalainen asiakas. Projekti meni vähän huonosti ja eräässä sauna-illassa asiakas sanoi, että tässä projektissa ei ole mitään positiivista, ei mitään.
Sanoin että, äläs nyt, there is always someting positive, like STD test results. Vastasivat sitten, että aih, kyllä sen varmaan lääkkeillä voi hoitaa.

Joutu jonkun aikaa selittämään, että se on sellanen sanonta suomessa. Ei ole kuppaa mulla.

Taannoin oli yksi projekti jossa Ranskalainen asiakas. Projekti meni vähän huonosti ja eräässä sauna-illassa asiakas sanoi, että tässä projektissa ei ole mitään positiivista, ei mitään.
Sanoin että, äläs nyt, there is always someting positive, like STD test results. Vastasivat sitten, että aih, kyllä sen varmaan lääkkeillä voi hoitaa.

Joutu jonkun aikaa selittämään, että se on sellanen sanonta suomessa. Ei ole kuppaa mulla.
Vertauskuvia ei varmaan pysty aina oikein vaihtamaan kielestä toiseen tai sanontoja.

ja Minä kun olen polkupyöräilijä niin jos henkilöautossa on Suvikumit alla ja sattuu olla liukasta niin auto pysyy pihassa, polkupyörä liikkuu kelissä/kuin/kelissä: ei vaikuta arkeeni

Itse rapisuttelen Lahteen torstaina.

Nastoilla, koska kitkat pitäisi kieltää lailla. #provo
Ajo-ominaisuudet aivan riittävät näihin nopeuksiin. #semiprovo
Ja itseasiassa mukavempikin körötellä pitkää matkaa, kun rengas on korkeampi, enemmän pehmennystä. #fakta

Back
Ylös Bottom