Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvännäköisellä tarkoitin timmiä, ja joo olen mä toistaiseksi vielä ihan hyvässä kunnossa. Joskus vaan väsyttää kovasti!
Mutta kai tämä tästä taas, kunhan nyt saa muutaman huolenaiheen pois ajatuksista.

Noh, positiivisempiin ajatuksiin; pitäisi miettiä että millaisen kakun leipasen tyttärelle viikonloppuna. Hänen synttärit ajoittuvat Halloweeniin niin ehkä joku sen tyylinen.
Tai ehkä jäätelökakku, siinä ei tarvisi leipoa ollenkaan.

Minä ainakin olen hyllyvä ja löllyvä pötkylä eikä siihen tunnu tulevan muutosta, koska ruoka on liian hyvää. Salitreenit ei tunnu enää yhtään omalta jutulta. Ehkä siihen tulee innostus taas joskus tai sitten ei.

Minun tekisi mieli käydä perjantaina vähän kokeilemassa kiipeilyä.

Minähän en noin muuten osaa kirjoittaa, tai siis kirjoitan ihan päin helvettiä. Mutta päivämäärät ja yhdyssanat ovat niitä jotka suurinpiirtein luonnistuu. Toisten yhdyssanavirheitä en aina jaksa korjaamaan mutta jos päivämäärä on kirjoitetu muotoon 24.10 niin hyi.

Mä joudun ottamaan jopa itseni väkisin enkä ole siinäkään hyvä.
Ei liity aiheeseen mutta onko yleinen mäenjaksa eikämuahuvita viikot menossa kun itselläkin ollut treeniin motivaatio aivan kadoksissa?
Olen mä käynyt mutta saanut melkeen pakolla itte ittesä raahata sinne.

Back
Ylös Bottom