Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#kohtuudella, tottakai

116BEBE6-CEFF-4856-810E-A91E7889BEAB.webp

Onkohan piarujen ödööri erilainen kun paksusuoli on heitetty ns. vittuun?

Voisin kuvitella että on.. #prööt

Onkohan piarujen ödööri erilainen kun paksusuoli on heitetty ns. vittuun?

Voisin kuvitella että on.. #prööt

Kun nyt kerta kysyit, niin voin kertoa. Sillon, kun on uskaltanut oikein antaumuksella piereskellä niin ei ole haissut oikein miltään. Pussissa kun ehtivät kunnolla muhia itse tuotoksen kanssa, niin haju oli paha.

Rahaa säästääkseen kyllä potkii. Vanha työntekijä lisineen ja palkankorotuksineen pihalle. Uus tilalle peruspalkalla silkkaa tienestiä sano kapitalisti.
Tuossa saatat olla osittain oikeassa mutta toisaalta ne vanhat työntekijät on usein sellaisia että vaikka näyttää hitailta niin eivät tee yhtään turhia liikkeitä/virheitä ja ovatkin loppujen lopuksi tuottavampia kuin innokkaat sähkösaappaat.
Siksi toisekseen uuden koulutus on aina hidasta ja ei koskaan tiedä kuinka kauan sitten pysyvätkään firmassa ja taas alkaa uusi ruljanssi.

Kun katsoo mitä vain kerrostalotyömaata ja siellä laahustavia osin deekun näköistä sakkia niin ei ikinä uskoisi että ne saisi alta vuosisadan jotain kerrostalon kokoista pystyyn.
Mulla on muuten kokemusta muutaman vuoden takaa isommalta työmaalta ja mua alkoi oikeasti vituttaa se touhu kun koko ajan oltiin menossa tauolle tai sieltä tulossa. Perjantaisin kun päivä loppui iltapäiväkahviin niin työn välttely alkoi käytännössä lounastauon jälkeen.
Ne ketkä siellä oikeasti painoi olivat aliurakoitsijoita mutta siitä hassu työmaa oli ettei yhtä ainutta Virolaista tai muuta balttia näkynyt siellä.

Rahaa säästääkseen kyllä potkii. Vanha työntekijä lisineen ja palkankorotuksineen pihalle. Uus tilalle peruspalkalla silkkaa tienestiä sano kapitalisti.
Jos on sellainen työpaikka ja -tehtävä, että palkka määräytyy iän eikä osaamisen mukaan, mun mielestä toi on ihan ok. En tajua miks kellekään pitäisi maksaa enempää pelkästään siitä, että se on laahustanut samoja käytäviä vuosikymmeniä.

Mikään ei oo parempaa kuin viikonloppuna rauhallinen aamu, puurot ja kahvit nassuun ja siitä salille. Siitä sitten lisää sapuskaa ja takaisin sänkyyn pikkutorkuille ja "torkuille". Parasta euforiaa.

On. Rauhallinen aamu, aamuseksiä ja hyvä aamupala.

Mikään ei oo vittumaisempaa kun kipeä selkä. Kipu hellittää kun makaa selällään jalat ylhäällä. Vähän ärtyi treenistä.

Päivän nettikirppis perseilyt.
Laitoin tuonne että annetaan ilmaiseksi ja periaate on että eka on eka ja kävikin hakemassa ja olisi riittänyt myös toiselle mutta kun toinen kävi jo ennen häntä niin ei enää kelvannut :LOL:

Back
Ylös Bottom