Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan naisIHMISillä haippirinkejä vai onko se miesten juttu?

Ois häröö kyllä tietää, että naiset lähettelee kuvia falloksista. Se kun on miesten hommaa, sekin.

"Presidentti Lyndon B. Johnson vetäisi peniksensä esiin kesken Vietnam-neuvottelun – uusi kirja valottaa, miksi miehet haluavat esitellä sukuelintään"
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005868294.html

"Erityisen pahamaineinen oli Yhdysvaltain 36. presidentti, texasilainen Lyndon B. Johnson, joka saattoi vetäistä jöllinsä esiin varoittamatta milloin tahansa."

Mulla ei ainakaan ole mitään haippirinkejä. Naiset juttelee, ei niinkään lähetä mitään kullikuvia toisilleen. :LOL: Tai toisaalta mistäs minä tiedän mitä muut naiset tekee.

Leipasin eilen vuohenjuusto-tomaattipiirasta. En ole vieläkään ihan varma pidänkö vuohenjuustosta.

Onkohan naisIHMISillä haippirinkejä vai onko se miesten juttu?

Ois häröö kyllä tietää, että naiset lähettelee kuvia falloksista. Se kun on miesten hommaa, sekin.
Ei oo ainakaan mulla, paitsi yksi työrinki jossa on molempia sukupuolia, sielläkin tulee häröä juttua, kuin myös meidän sukulaisryhmä missä mun äiti, tädit ja serkut... Välillä tulee niin roisia juttua että ei uskoisi sukulaisiksi.

Back
Ylös Bottom