Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen ihan aikataulussa siinä, että 50-vuotiaana eläkkeelle. Periaatteessa se voisi nykytahdilla onnistua, mutta jos kouluun menen, niin 4 v opintolainat sekä stoppi säästöjen karttumiseen takaa sen, että tulojen on noustava koulun käynnin ansiosta aukon paikkaamiseksi.

Mitäköhän oli 2005 tai 2006. Muistan, kun mopolla ajoin, että johan makso bensa mahottomasti hetken. Nykytasolla mitattuna varmaan normihinnan.

On se rahan arvo ollut pikkasen eri. Huh. Huh.

2007 kun sain ajokortin, muistan kun katselin haikeana bussista, bemari kotona tallissa, että bensakin niin kallista. 1,234 e/l

808CBF96-D6AE-475D-9AC5-C7D319B3D14E.webp
Yamaha DT 125, herran vuonna -94
Oliko musta/sininen/pinkki väritykseltään?

Tollanen ...

Eilen mietin jos ostas jonkun kivan auton ja maalauttas sen mattamustaksi niin parin tunnin sisään näin parikin mattapintaista ns. käyttöautoa joista toinen musta ja toinen tummanvihreä.
Joten se siitä, seuraavaksi vaihdankin pinnan Miranoliin ja senkun ohentaa 95E:llä niin saa aivan saakelin kiiltävän pinnan.
Mattamusta maalataan itse. Telalla. Pikkusen tinnerillä ohentaa ja mohairtela.

Kaverilla oli sininen dt.

Itsellänihän meni nuo ajat ohi, kun mopo tuntui turhan laiskalle.

Kyllä mopoikä oli hienoa aikaa. Voi niitä aikoja.

Mopoilu oli niiiiin huoletonta ja hauskaa/jännää ja kun oli vielä ”kuolematon” :coffee:
Ihme kyllä, että ei murtunutta rannetta enempää käynyt köpelösti.

Vaikea ymmärtää tätä nykyistä mopoauto villitystä, kun ei sillä voi etes leikkiä. Saako etes piparia, kun niitäkin on jo kaikilla.

olen tankannut,ysikasia,viimeksi 17.9, 37eurolla

ei tarvi seurata hintoja, tankki aina täyteen

Yläasteella yhden kaverin poikaystävällä oli semmonen Tunturi Tiger. Kerran mentiin kolmen henkilön voimin sen kyydissä ja oli hurjaa! Olin kateellinen kaverille ku sillä oli poikaystävä jolla oli mopo.

Yläasteella yhden kaverin poikaystävällä oli semmonen Tunturi Tiger. Kerran mentiin kolmen henkilön voimin sen kyydissä ja oli hurjaa! Olin kateellinen kaverille ku sillä oli poikaystävä jolla oli mopo.
Aivanvakio Tiger ei mene kyllä kolme päällä mihinkään.

Back
Ylös Bottom