Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mm. täälläkin mainittu totuusseerumi. Nimittäin tuossa kun operoitiin ikäistäni naisoletettua, totesi hän toimenpiteen jälkeen "olo on hyvä mut voi hitto sä olet komea hoitaja"

Jotku puhuu tunnetusti myös ihan puutaheinää propoissaan..kumpaa lie sitten tänään...? :cautious:

Jotku puhuu tunnetusti myös ihan puutaheinää propoissaan..kumpaa lie sitten tänään...? :cautious:

Minä seurasin kesällä jännityksellä erästä miestä heräämössä, että tippuukohan se sängystä vai ei. Sillä olis ollu kauhee meno päällä, mutta onneksi sammahti vielä hetkiseksi eikä sitten enää muistanut mihin oli ollut lähdössä.

Eilen mietin jos ostas jonkun kivan auton ja maalauttas sen mattamustaksi niin parin tunnin sisään näin parikin mattapintaista ns. käyttöautoa joista toinen musta ja toinen tummanvihreä.
Joten se siitä, seuraavaksi vaihdankin pinnan Miranoliin ja senkun ohentaa 95E:llä niin saa aivan saakelin kiiltävän pinnan.

pyykki- ja tiskihommiva kirjoitustöitten ohella... plus puhelisoittoi hlöille jotka ei vastaa eikä tsekkaa vastaajiaan.
no mut hei, muuten ihan soiva peli tää mun elämä että ring rin motherfuckers vaan teillekin!

Heräämöstä osastolle vietäessä potilas oli omasta mielestään risteilyllä Ruotsiin. Ilmeisesti oli vielä alkumatkalla ilman krapulaa, koska oli niin iloinen ja hymyilevä. Ihan itsekin tulin hyvälle tuulelle.:)

Itse olen heittänyt lääkäriä kengällä lyhyen nukutuksen jälkeen ollessani "disorientoitunut ja agitoitunut" :X3::nolo: Itse en toki tuota muista.
Seuraavalla kerralla ohjeistivat jättämään kengät pukuhuoneeseen.

Järveen pääsee aina, on ainakin 10 astetta vielä. Virkistää hyvin.

Joo. Toivottavasti pian tulee oikein kylmä ja runsasluminen talvi.

V***taa kaikki räkänokkaiset pullaposket ja etelänvetelät, joille pitäisi olla plussa-asteita ympäri vuoden. Tämä on Suomi. Tänne nauttimaan ole tultu, perkele. Kalsarit jalkaan ja karvareuhka päähän. Niillä sitä on pärjätty Raatteella ennenkin.

250px-Suomen_lippu_valokuva.webp

Joo. Toivottavasti pian tulee oikein kylmä ja runsasluminen talvi.

V***taa kaikki räkänokkaiset pullaposket ja etelänvetelät, joille pitäisi olla plussa-asteita ympäri vuoden. Tämä on Suomi. Tänne nauttimaan ole tultu, perkele. Kalsarit jalkaan ja karvareuhka päähän. Niillä sitä on pärjätty Raatteella ennenkin.

Suomi on kyllä hieno maa. Haluan täällä jälkikasvuni kasvattaa. Mutta vittu tämä ilmasto hyi helvetti. (Tosin mielestäni tämä paska ilmasto on syypää meidän hyvinvointiin =Pohjoismaat/Kanada. Mitä lämpimämpi maa, sitä paskempi ja tyhmempiä/köyhempia ihmiset = Afrikka/lähi-itä).

Ihailen veljeäni ja koitan hänen jalanjäljet löytää. Asuu talvet etelä-epsanjassa ja kesät suomessa.

Heräämöstä osastolle vietäessä potilas oli omasta mielestään risteilyllä Ruotsiin. Ilmeisesti oli vielä alkumatkalla ilman krapulaa, koska oli niin iloinen ja hymyilevä. Ihan itsekin tulin hyvälle tuulelle.:)

Itse olen heittänyt lääkäriä kengällä lyhyen nukutuksen jälkeen ollessani "disorientoitunut ja agitoitunut" :X3::nolo: Itse en toki tuota muista.
Seuraavalla kerralla ohjeistivat jättämään kengät pukuhuoneeseen.
mega reps...

Pakko tunnustaa että pitkäaikaisena haaveena on ollut että pääsisi muuttamaan talviksi lämpimään maahan vaikka noin muuten Suomesta tykkään ja en minä oikeastaan verojakaan ihan kohtuuttomina pidä etenkin kun vähän miettii mitä niillä saa.
Alkuperäisen suunnitelman mukaan mun pitäs olla jo eläkkeellä karibialla mutta siitä suunnitelmasta puuttuu vaan raha.

Back
Ylös Bottom