Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tai:

kun ajelee 6-7 päivänä viikossa niin osaa kokemuksella tarvittaessa ajaa semmosta vauhtia että ei tule

TOP10 mihin olen rahani käyttänyt äss-marketissa:

ostos.webp

tai:

kun ajelee 6-7 päivänä viikossa niin osaa kokemuksella tarvittaessa ajaa semmosta vauhtia että ei tule
Käsittämätöntä not, syitä kyllä löytyy. Ajan aina täysiä, lisäksi olen huonohkokuntoinen ja pulleroinen. Jotenkin ei ne sähköt kiinnosta.

ai sen myrkyn

oli lainassa, mutta oli liian pitkäveteistä Minun makuun ja keskeytin tehtävän

Keneltäköhän sitä pitäisi lähteä kyselemään jos pitäisi saada Saksasta vähän kuorma-auton renkaita Suomeen.

Kiinnostaa siis mitä moinen rahti kustantaa.

Oi. Kun voi mennä sänkyyn saunan jälkeen ennen kymmentä suunnittelemaan tulevia salijumppia, elämän pienet ilot. Päätin että ens viikon kisat saa jäädä, koska ei vaan nappaa. Ja se on ihan okei!

Oi. Kun voi mennä sänkyyn saunan jälkeen ennen kymmentä suunnittelemaan tulevia salijumppia, elämän pienet ilot. Päätin että ens viikon kisat saa jäädä, koska ei vaan nappaa. Ja se on ihan okei!
Sinä kyllä mitää salijumppia siellä suunnitellut kun kuvasit tuheroa ja laitoit kuvia! Juksaat poloisia offtopikkilaisia.

Nyt ei kyllä oikein runosuoni syki. Saliohjelma on muotoa pitkä lista kaikista kivoista liikkeistä (penkki, kyykky, mave :cool:) ja suunnitelmana mennä salille kun huvittaa ja tehdä mikä tuntuu sinä päivänä hyvältä. Eli mulla on sitte varmaan viidet penkkitreenit viikkoon ja sillä mennään.

Ostin päivänvalolampun, nyt näyttää muissa huoneissa oudolta valaistus verrattuna tähän minne pistin tuon päivänvalolampun huomattavasti mukavempi.

Ja kohta on viikonloppu, vielä jaksaa pari työpäivää. :sleep:

Back
Ylös Bottom