Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos Seekkeri eikä Jossu ei saa muista kauppoja aikaseks, niin aattelin pompotella Uazila kanssa kaupoille kuunteleen että mihinkä hinnat nousee. Ja jos taskun pohjalle jää taalereita niin kaikkiahan on kaupan :)

Jos on puhelin johon saa 2 sim-korttia, niin mitenhän toimii whatsapp ja tekstarit? Mietin että jos on työpuhelin ja oma puhelin samassa, niin toimiiko vain toisen numeron whatsapp tai tekstarit.
Kertokaa jos jollain on kokemusta. Mä kannoin tuossa taannoin kolmea puhelinta mukana, nykyäänkin vielä kahta. Todella ärsyttävää.

Jos on puhelin johon saa 2 sim-korttia, niin mitenhän toimii whatsapp ja tekstarit? Mietin että jos on työpuhelin ja oma puhelin samassa, niin toimiiko vain toisen numeron whatsapp tai tekstarit.
Kertokaa jos jollain on kokemusta. Mä kannoin tuossa taannoin kolmea puhelinta mukana, nykyäänkin vielä kahta. Todella ärsyttävää.

En oo itse ainakaan saanut kun vain yhden whatssupin käyttöön, tosin toista en olisi tarvinnutkaan joten en oo tutkinut asiaa. Tekstaria lähettäessä tai soittaessa puhelin kysyy kumpaa simiä käytetään, siihen tottui aika nopeasti (y)

Back
Ylös Bottom