Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taidetaan ihan omien intressien mukaan tässä kehitellä tarkoitusta sinne missä sitä ei ollut. :barefoot:

Levotonta voi olla monella tapaa, ei siihen mitää kuormia tarvita. Syödään kyllä varmasti, siitä huolehtii paikan tarjoilu. :coffee:

@Heatseeker Jahas, onko tervehdys jo valittu?

Toinen vois olla vaikka merkki. Portilla tiputtaa rullan pitkiä vitosia maahan ja lasuahtaa kovaan ääneen: "Ihmettelinkin mihin se penteleen hupirahasto meni, mutta siellä, siellähän se rintataskussa oli, kuten aina."

Kenelläkään mun numeron omaavalla henkilöllä ei varmaankaan ole Joxun numeroa?
Tehtäisiin klassinen yhteystietojen vaihto.

Kenelläkään mun numeron omaavalla henkilöllä ei varmaankaan ole Joxun numeroa?
Tehtäisiin klassinen yhteystietojen vaihto.
Olisitte tietysti voinut vaihtaa niitä vaikka instan privaviestinä. Ja jos et halua omaa tiliä täällä ilmoittaa, niin mun tili ei ole mitenkään salainen.

ps. Kiitos suklaakakusta! Syön jo tänään loppuun.

En ala en rupea, kävin kauempana kaupassa ostokset liukuhihnalla, myyjä sanoo summan siinä vaiheessa totean että hemmetti kortti jäi kotiin.

Kaik on menny vituiks tänään tällä ja oikeastaan viimeviikollakin osittain.

Minä ja Jossu olisimme selviytyneet tilanteesta: taskurahoilla

Emmää oo somessa ollu aikapäiviin.

Katsoin muuten äsken ransukoiraa, kun yle areenaan putkahti jaksoja. Vois opetella kunnon tammmpereen murrretta.

Noh, laitan mun varustuksen huomenna tänne. Bongaat sit siitä portilta vaikka, nääs.

Ootko @Joxuz sillä 3110 Nokialla päässy johonki instaan? Haloo?

Eikuvittu, et oo.

Moon n. 190cm pitkä, musta takki, tummat camohousut, mustat haixit, keskiruma lippalakki.
Seurassani 180cm pitkä, vittumaisen näköinen nainen, pikkusiskoni.

oliskos asian laita: jäsen h seeke oli lukenut teoksen, täältä pohjoiseen

jos positive, vahva suositus lukemaan s.s.lopakan marras
jos negative, vahva suositus lukemaan s.s.lopakan marras

Minä luin ensin marraksen ja nyt vasta tien pohjaaseen, niin tuossa romaanissa ei taida olla lainkaan keksittyä tarinaa

Back
Ylös Bottom