Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistakaahan kuntit, että kotimaassamme ui herkullista kalaa hinnaltaan 1/8:n lohitäilääkkeillä kyllästetystä norrrjan lohesta.

Kotimaista.
IMG_20181001_220935.webp

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin, kun luin mainoksen "opi juoksemaan vitonen". Kuinka jumalattoman kuralla ihmisten kondis on nykyaikana, kun ei edes femmaa jakseta pinkoa? Eikä tartte painaa edes hurjaa vauhtia, vaan ihan just niin rennosti kuin vaan pystynee. Tällaisena läskimakkarana painoin 5km/30min ja vaikka se ajoittain pahaa teki kiitos elopainon, ei siihen nyt mitään juoksukoulua tarvita. Sit kun haetaa niitä puolikkaita ja täysmatkan maratoneja niin ymmärrän.

Voi kulli miten huonossa kunnossa ihminen voi olla. Ei jaksais viittä kilsaa juosta.
Mut jos tästä lähtis. 10kk meni ideasta toteutukseen. Uimahalli olis aamulla auki 4krt viikos.

edit. Vielä pitäis tehdä patriklaineet

edit2. Sämpylöitä: negative

Liitteet

• F54A4AB9-B0FB-4A7B-8553-0912C2675897.webp
    F54A4AB9-B0FB-4A7B-8553-0912C2675897.webp
    55,1 KB · Katsottu: 154
Kuinka jumalattoman kuralla ihmisten kondis on nykyaikana, kun ei edes femmaa jakseta pinkoa?

ON!

viimeinen juoksharjoitukseni:

-aikaa kulunut noin 6-7 vuotta: ehkä
-pääsin noin 600m ja: takareisivamma
-sen jälkeen viimeisen kolmen viikon aikana on mielessä ajoittan piipahtanut ajatus: pitäisikö kokeilla
-takareisi on toisaalta etelleen siinä kunnossa, että: esimerkikis maastaveto on mahdoton suorittaa jos painoa enemmän kun tanko; mutta ei se Minua haittaa koska kloppi-ikäisenä ISOTMiehet salilla sanoi että maastavedon voi korvata etukyykyllä, sitä pystyn tehtä kyllä

Olikohan toi armeijassa? Nyt vähän pätkii. Mulla on kuitenkin kultainen uimamerkki. Vai tuliks se 50m vedosta.

edit. jos oon niin en just nyt muista. Nuorempana tuli kyllä polskittua.

meillä varusMiespalveluksessa piisasi tuomioon "osaa uida" kun pysyi pinnalla 25 metriä tyylillä kun tyylillä

sitten saunottiin

Jaksan just ja just juosta tietsikkatuolista paskalle. noin kuusi metriä.

Ensimmäinen aamusali vuosiin voi olla tuhoisaa tämän päivän työsaavutuksille.

Noni, eilen ratkesin herkuttelemaan! Minulla oli hormonaalinen katastroof.
Mutta sen jälkeen sitten tänään aamulla olikin paino kaikista alhaisimmillaan ja myös senttimitat! WTF!

No jatkan silti dieettiä, seuraavaa repsahdusta kohti.

Pikkujouluihin tuli varattua murhamysteeri-illallinen. Saas nähä millainen tuo on. Ehdottivat ensin sellaista juonta, jossa oli silareita, työpaikkaromansseja ym skeidaa. Mä laitoin heti viestiä, että oisko teillä mitään perinteisempää raakaa murhaa, ei ihan hirveesti silarit ja romanssit kiinnostaisi. Laittoivat sitten uuden ehdotuksen "faaraon kirous" joka sopiikin meille, koska egypti on meidän suurin markkina-alue. :LOL:
Minä pääsin merkitsemään ketkä porukasta ovat ekstroverttejä ja ketkä introverttejä (ekstroille näkyvämmät roolit). Saatoin tehdä muutaman källin tässä roolituksessa. :LOL: Itseni merkitsin introvertiksi, vaikka en nyt ihan täysin sellainen ole.

Arman Kelatkaa että jengi elää näin joka päivä Alizad.

Eilen tuli katsottua tuo etelä afrikan jengi jakso, kaikkeen se Arman itsensä tunkee.

Mietin kans että, onkohan noihin paikkoihin ihan pakko mennä. Toisaalta hyvää viihdettä, kattelen kyllä. Respektit. Äijä on kutsumuksensa löytänyt. Sopii tosi hyvin tohon hommaan. Varmaan sen takia, että on hiekkaneekerin näkönen. Varmasti auttaa että pääsee noihin mestoihin.

Kuvitelkaa että puoli seiskan ihana Suski Laine lopettais ylellä ja alkais jatkaa Armanin ristiretkeä
susanna_laine_img_214.jpg

edit. vähän pienempi kuva

Noni, eilen ratkesin herkuttelemaan! Minulla oli hormonaalinen katastroof.
Mutta sen jälkeen sitten tänään aamulla olikin paino kaikista alhaisimmillaan ja myös senttimitat! WTF!

No jatkan silti dieettiä, seuraavaa repsahdusta kohti.

Pikkujouluihin tuli varattua murhamysteeri-illallinen. Saas nähä millainen tuo on. Ehdottivat ensin sellaista juonta, jossa oli silareita, työpaikkaromansseja ym skeidaa. Mä laitoin heti viestiä, että oisko teillä mitään perinteisempää raakaa murhaa, ei ihan hirveesti silarit ja romanssit kiinnostaisi. Laittoivat sitten uuden ehdotuksen "faaraon kirous" joka sopiikin meille, koska egypti on meidän suurin markkina-alue. :LOL:
Minä pääsin merkitsemään ketkä porukasta ovat ekstroverttejä ja ketkä introverttejä (ekstroille näkyvämmät roolit). Saatoin tehdä muutaman källin tässä roolituksessa. :LOL: Itseni merkitsin introvertiksi, vaikka en nyt ihan täysin sellainen ole.
Mulla toimii pitkä dietti parhaiten niin ettei vähennä kaloreita juurikaan mutta kolmena päivänä ne pidetään alhaalla lähinnä hiilareista ja sitten nämä "säästetyt" hiilarit vedetään joka neljäs päivä.
Tuo tosin vaati hieman kuria ettei niitä pidetä mättöpäivinä vaan otetaan ns. puhtaista lähteistä esim. riisi tai makaroni tms.

Komeeta! Tosin viimeksi kesällä katselin Vaskiseppien tuotosta joka näytti yhtä hyvälle.

Sinne sekin taideteos ois jäänyt, ellei ois sisäkattoja purettu ja huomattu, että aurinko paistaa sisään. Asukashan oli muuten tyytyväinen, mutta omaan silmään jälki oli yhtä näppärän näköstä.

Aivan järkyttävä kiire painaa urakkaa, ihmekään kun nuorillä jätkillä jälki on mitä on.

Komeeta! Tosin viimeksi kesällä katselin Vaskiseppien tuotosta joka näytti yhtä hyvälle.

Sinne sekin taideteos ois jäänyt, ellei ois sisäkattoja purettu ja huomattu, että aurinko paistaa sisään. Asukashan oli muuten tyytyväinen, mutta omaan silmään jälki oli yhtä näppärän näköstä.

Aivan järkyttävä kiire painaa urakkaa, ihmekään kun nuorillä jätkillä jälki on mitä on.
Just puhuin tuossa yhden tyypin kanssa miten yksi projekti hoidetaan niin mun oli pakko sanoa että liian vaikeaa meidän ukoille kun niillä menee kuula sekaisin samantien ja siksi pakko tehdä hieman vaikeamman mutta tutun työmetodin kautta.

Back
Ylös Bottom