Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuorma-auton tulevasta ensikäynnistyksestä remontin jälkeen saa hieman esimakua tältä videolta kohdasta 0:08 - 0:15

Olin punertavahiuksinen läski, joka tienaa alle 2000€ kuussa, en pidä lemmikeistä enkä lapsista, dokaan ja tykkään juhlia vaan, en harrasta liikuntaa ja olen alle 165cm. Silti 83% täydellinen mies.

Naiset on vaan niin hankalia!

e. Enkä ees halunnu seksiä lainkaan! Sitten kun vaihto tuosta vielä että on kalju niin sain tulokseksi 61%, sekin on enemmän kuin tarpeeksi. :coffee:

Olin punertavahiuksinen läski, joka tienaa alle 2000€ kuussa, en pidä lemmikeistä enkä lapsista, dokaan ja tykkään juhlia vaan, en harrasta liikuntaa ja olen alle 165cm. Silti 83% täydellinen mies.

Naiset on vaan niin hankalia!
Muuten samat, mutta tulot yli neljä topoo kuussa. Lähes täydet. Saatana. Gold diggerit!

Voihan sohva. Miks rupesin nyt illasta sitä "myymään" kun nyt saa puoliyötä vastailla kaikkien hörhöjen vieläkö se on vapaana viesteihin. No on joo ja siihen se keskustelu jääkin.

Back
Ylös Bottom