Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla on kaameat tendiniitit sormien ja ranteiden extensoreissa.

Viime yönä oli vaikea nukkua kun sattui niin.

Ettäs tiedätte.

Minulla on kaameat tendiniitit sormien ja ranteiden extensoreissa.

Viime yönä oli vaikea nukkua kun sattui niin.

Ettäs tiedätte.
Kokeile ihan piruuttain hieroa epicondylus lateralis humeria jääpalalla? Jääpala kestä just sopivan ajan, ja on sopivan muotoinen kyseiseen kohtaan käytettäväksi.

Kokeile ihan piruuttain hieroa epicondylus lateralis humeria jääpalalla? Jääpala kestä just sopivan ajan, ja on sopivan muotoinen kyseiseen kohtaan käytettäväksi.

Miksi sinne hieroisin, ei minulla tenniskyynärpäätä ole?

Tarvisin rannesiteet (mallia nyrkkeily) yöksi.

Extensoreiden lähtökohta. Joskus auttanut asiakkaille kyseisen alueen käsittely, joskus myös veneluun "manipulointi" peukalolla painetta ranteeseen ja pyytänyt tekemään kämmenen flexiota sekä extensiota siten, että paine on kokoajan ranteessa. Joskus napsahtaa ja helpottaa oiretta. Tai sitten tökkäät kortisonia jos siltä tuntuu?

Tai istuu käden päälle kunnes se puutuu, niin ei tunnu omalle.

Edit, pitää muistaa että tjj on vasara ja saha -miehiä. Siinä sakissa ei uskota jääpaloihin ja pieneen hierontaan. Mielummin sahalla auki ja vähän lekaa.

Huhhuh, seitsemän viikkoa ollut työmatka 2h 40min suuntaansa. Yksi kokonainen viikko pitäisi vielä jaksaa. Yhden etäpäivän on keskimäärin pystynyt pitämään viikossa. Ensi viikolla viimeinen viikko nykyisellä työnantajalla, sitten uusia kuvioita(y)

Onpas täällä hiljaista. Tekeekö jengi muka duunia?

Asiaan. Näin pari yötä sitten unta että paskansin housuuni. Heräsin siihen ja tuntui niin todelta, että piti oikein kauhulla koittaa että tuliko oikeesti. Ei tullut. Piti sormella koittaa itse ryppyä ja sitten haistaa sormea. Perus pierulta haisi. Vähän peläytti.

Onpas täällä hiljaista. Tekeekö jengi muka duunia?

Asiaan. Näin pari yötä sitten unta että paskansin housuuni. Heräsin siihen ja tuntui niin todelta, että piti oikein kauhulla koittaa että tuliko oikeesti. Ei tullut. Piti sormella koittaa itse ryppyä ja sitten haistaa sormea. Perus pierulta haisi. Vähän peläytti.
Koititko omaa vai vaimon?

Vähän joutu rykäseen, mutta nyt saakin ajaa taas tunnin. Kaukaa ne immeisetkin töihin pyytää.

Pitää hakee kaff, niin mukavaa ajella.

Kyllä se kakki ois lempeempi, kuin pissi. Helpompi siivota.

Mukana ollaan. Oonkin joskus täällä sanonut että korttelin päässä on pihassa uazi. Katselen sitä joka päivä kun lenkkeilen ohi. Joku päivä vielä koputan oveen ja poistan.
Olis kyllä hieno kesäauto, ilman rättikattoa aito cabriolet.

Yle Tre ja elämäm_kolu mainittu.

Kuulemma kerjäläiset hyvä kirkon mielestä. Kysyttiin tulkin avustuksella romanilta mitä työtä tekee:

"Teen omakotitalojen ja asuntojen perussiivouksia."

Hyvä. Poliisikin työllistyy.

ja, sunnuntaiajeluun piisaa palkästään se, että saisi lyyä veekasin tulille

tehoista viis, kun ei lähe viivalle

Back
Ylös Bottom