Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi ois kyllä kova, mutta ei heti selvinnyt, kuinka homma pyörii nykyään.

Parikin vuotta on pitkä aika. Kun ottaa huomioon sen, että salkun kasvatus tyssää neljäks vuodeks ja pahimmillaan joudun syömään pääomia. Sillä sit liksan oiskin noustava, jotta vaihdoksessa on järkeä rahallisesti. Opintolaina ois kyllä mukava päästä nostaan. :whistle:
Ei sulla täyty opintovapaa/aikuiskoulutustuki-kriteerit? Kassan rahoilla ei tarttis ainakaan niin paljoa syödä pääomia.

Nyt sitten viimein raha siirtyi pankeista ja omistan virallisesti asunnon. Tai no, pankinhan se on on.

Mutta ei vihtu mikä hässäkkä koko muuttaminen. Pitää ilmoittaa sinne ja tänne ja kilpailuttaa sitä ja tätä ja toimittaa lippua ja liitettä ja krääää. Kaikkien noiden asioiden pyörittäminen päässä kuormittaa noin 10 000% enemmän kuin asioiden varsinainen hoitaminen. Koko ajan oon vakuuttunut että jotain on unohtunut ja joku taho ei ole saanut jotain ajoissa tai jokin on hukkunut. Eilen mulle esim. lähetettiin vuokra-asunnon irtisanomisilmoitus ilman vastaanottavan tahon allekirjoitusta, eli siis se sama jonka juuri olin itse sinne lähettänyt hetki sitten. Johon olin nimenomaan pyytänyt allekirjoitusta että olisi mustaa valkoisella että se on käsitelty. Ei sitten saatana. Sähköpuljun nettisivujen muuttoilmoituksesta puuttui täysin kohta, kauanko vanhan sopimuksen pitää olla voimassa, kun meillä täytyy olla kahteen paikkaan sähkösopimus päällekkäin tovin. Tätäkin saa nyt sitten setviä erikseen. Hirveä säätäminen kaikessa.

Mulla taas _aivan_ liikaa kaikkea. Pinterestikin on yks saatana lisää tähän, liikaa ideoita ja liian vähän tunteja vuorokaudessa. Viimonen lomaviikkokin päällä..

19825261.gif

Back
Ylös Bottom