Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

saunassa käyty, olutta on

omnium gatherum, soi: long play levyltä, tottakai

paitsi,että,tämähän lasketaa hyötyliikunnaksi kun noin kahten biisin välein pitää nousta ja kävellä vaihtamaan puolta/levyä/puolta & kävely takaisin kovaäänisistä katsottuna,rullamitalla sentin tarkasti mitattuun, tasasivuisen kolmion alakulmaan,sohvalle,nauttimaan

Viimeksi muokattu:
Laitteet kuin meijeriltä.
19846481.gif

Gunslingers whatsapp-ryhmässä kuntit pähkäilee miten saisi ilman vaimon suostumusta hankitun mutkan tuotua a-tarvikeliikkeestä vaivihkaa kotiin, siis niin ettei permanenttikotka huomaa.

Huoh.

Onneksi meillä jäsen vokotin kanssa ei ole vaaraa joutua moiseen tilanteeseen.

Iltaa! Mulla on ollut rasittava viikko. Seuraavia asioita on tapahtunut:

- Asuntokauppasekoilu A. Osakekirjan jääminen postiin kauppakirjan allekirjoituspäivänä -> saapui sitten myöhässä
- Asuntokauppasekoilu B. Lainasopimusten lähettämättä jättäminen meille lainasopimusten allekirjotuspäivänä -> saatiin sitten myöhässä
- Asuntokauppasekoilu C. Pankki unohti siirtää asunnonostoon tarvittavan rahan meille ja kukaan ei tiedä mistään mitään -> rahat yhä vissiin kateissa
- Perseraiskaushakemuksen kirjoittaminen
- Erään kurssin tehtävän deadline tänään enkä ole tehnyt sitä
- Halusin luennoimaan opiskelijoille ja lupailin ottaa yhteyttä johonkin naiseen ja unohdin, toivottavasti en ollut heidän ainoa luennoitsijavaihtoehto
- Mies osti saatanan ison telkkarin ja jouduin kantamaan sitä ja satutin selkäni, ja se telkkari on niin iso, että peittää auringonkin
- Ostin intialaista ja söin sen kaiken ja olen koomannut viimeiset 3 h

Jos tv-vastaanotinta ei hankittu käteisellä, voit heittää sen parvekkeelta alas.
Kai se käteisellä on hankittu, koska oli käytetty. Käteinen varmaan nostettu Visalta. En pysty heittämään sitä pois, koska jo kaksin kantaessa venäytin selkäni ja se on minua kaikin puolin isompi.

Minua harmittaa, kun päivittäisissä ruokaostoksissa on joutunut siirtymään muoviläpyskään.

Toista se oli, kun oli yhden hengen talous. Kummatkin käytti käteistä. Nyt tilanne on se, että joutuu kortittamaan normaalia enemmän.

Telkkarikaupoista tuli mieleen, olen itse ostanut viimeksi töllön silloin kun valuuttana oli vielä markat.

Siitäkin jo pari-kolme vuotta siis.

Samoin. Tarvitsin pleikkari ykköselle töllön. Alla oli oikein VHS-nauhuri integroituna.

Sen jälleen en sitten ole töllöä ostanut.

Back
Ylös Bottom