Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle yksi henkilö sanoi tekevänsä tarjouksen josta kovin kiitin ja samalla sanoin että kaikki tarjoukset toki huomioidaan mutta ei kannata ihan älyttömästi yrittää laittaa alle pyynnön koska en myy. Oli siis aiemmin kertoillut että joutuvat kaikenlaista remonttia tekemään johon totesin että näinhän se on ja minäkin voisin tehdä ne pois mutta hintakin olisi sen mukainen.
Eipä ole kuulunut sen jälkeen tyypistä.

Joo saa nähdä, joskus autoo yritin myydä ite ja tämä oli ihan mahdotonta. Nää vaikutti tosi fiksuilta ihmisiltä. Hintapyyntö mulla on ihan alueen todellisten hintojen mukainen, ettei tossa hullusti halua pudottaa. Toki aina tinkivara pitää olla.

Jännääpännää, mäkin tässä kämpän myyntiprojektia aloittelen. Ei vaikuttais menneen rempauttelu hukkaan, mutta saas nähdä.

Oiskohan prismassa tai ikeassa liukuestemattoja. Nim. Vasta viidettä kertaa tänä aamuna korjasin maton suoraan yhden hepulikissan jäljiltä.

Joo saa nähdä, joskus autoo yritin myydä ite ja tämä oli ihan mahdotonta. Nää vaikutti tosi fiksuilta ihmisiltä. Hintapyyntö mulla on ihan alueen todellisten hintojen mukainen, ettei tossa hullusti halua pudottaa. Toki aina tinkivara pitää olla.
Kyllä mullakin oli ihan reilu tinkivara laskettu mutta mä jotenkin aavistelin että näiden mielestä kaikki remontti/muutos töiden kulut pitäisi saada pois pyyntihinnasta vaikka ne oli jo huomioitu siinä.
Hinta oli minulla kyllä ihan oikea koska tein sitten toisen kanssa kaupat minun ns. alimmalla hinnalla.

Kyllä luulis prismasta tai ikeasta saavan, löytyykö niitä pyöreinä vai pitääkö vaan askarrella paskarella suikaileita pyöreän maton alle.

Ei ole muuten enää särkenyt päätä eikä poskea, luojan kiitos pääsee treeneihin taas ensi viikolla salillakin voisi käydä kun käynti kertoja on vielä jäljellä.

Jauhotilauksen yhteydessä tuli ostettua t-paita. Nyt täytyy heittää ainakin 5 vanhaa paitaa menemään ettei kämppä täyty ja kaapin hyllynkannattimet kestää.

Esterihommat.

IMAG1620.webp

6/6 ja hengissä.

Tänään pitäisi jaksaa vielä siivota, että viikon ainoana vapaapäivänä ei tarttis muuta kun käyskennellä kentän laidalla.

Taloyhtiön varastossa joku oli unohtanut kalja/siiderijemman esille. Oisko piilottanu akaltaan tms.

Aika kauheaa, nainen on matkalla mun luokse ja se uhkaili että kikkelöinti olisi mukamas välttämätöntä. Mistä lähtien naisista on tullut näin rivoja? Missä on ne enkelit jotka vain vienosti hymyilee kun upottaa kikulin kakkoseen?

Kun kerran muutkin suklaata niin sitten minäkin. Ja pieni sidekick.

nami.webp

Lähinnä pehmentämään mielialaa jos paska iskee tuulettimeen maanantaina.

Aika kauheaa, nainen on matkalla mun luokse ja se uhkaili että kikkelöinti olisi mukamas välttämätöntä. Mistä lähtien naisista on tullut näin rivoja? Missä on ne enkelit jotka vain vienosti hymyilee kun upottaa kikulin kakkoseen?

En ole ikinä mistään kateellinen.

Tästä olen vähän.

Tällä viikolla on muuten ihmiskoe menossa: lauantaina pitäisi yrittää vähän hölkätä lappu rinnassa ja kun valmistautuminen on kiireen ja väsymyksen keskellä ollut sekä riittämätöntä että luokatonta eikä kunto riitä mihinkään, niin päätin kokeeksi hiilaritankata suoritukseen ihan helvetin perusteellisesti vetämällä tässä viikon mittaan sellaisen määrän lakusekoitusta ja jäätelöä, että vastaavaa sokerimäärää on kokeiltu viimeksi joskus tenavana, kun pääsi säästöjen kanssa ruotsinlaivan taxfree-karkkikauppaan.

Kas kummaa, se toimi! Ajasta ei kannata puhua, mutta selvisin puolikkaan läpi vaikka koko syksyn on meinannut armottomasti tulla noutaja lyhyemmilläkin pätkillä. Alta viikkoon tuli, suoraan urheiluravitsemuksen oppikirjasta, vedettyä muutama paketti jäätelöä ja n. puolitoista kiloa Pandan lakusekoitusta, se kuuri näköjään riitti pelastamaan sen mitä pelastettavissa oli.

Back
Ylös Bottom