Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eikö voisi jo helpottaa pikkuhiljaa päätä särkee vietävästi samaten poskeakin alkoi jomottaa yhtäkkiä, ei tepsi burana. Saatana.

Viimeksi muokattu:
Vinyylikorkki, hyvä. Saa lotrata ja eläimellisesti roiskia nesteitä. Ei mee kuprulle.

Toisaalla myös lankkulattiakin olisi varsin sopiva ja kestäväkin ja hyvällä hoidolla kestää lähes ikuisuuksia.

Itse haluaisin asuntooni lankkulattian sitten joskus.

Näillä puheilla ostan vinyylikorkkia 100m2. Mitä muuta pitäis ostaa? Maalarin palkkaan maalaamaan sisäseinät. Nyt en sellasta homosexuaalisuutta ite tee. Ja takaterden joku firma saa lasittaa. Paljuun kunnon kansi. Ei kai tuohon muuta tarvi. Hyvin uudehko kämppähän se.

Oispa jo perjantai.
B21y7yg.gif

Askeläänieristettä ei välttis tarvi. Varmista tosin vielä virmasta.

Listaa niin vituksesti, jos ne menee vaihtoon, kun lattian väri muuttuu.

Pitäisköhän sitä tänään levitellä vesieristettä, ajankuluksi.

Tässä muuten yksi syy, että kotona ei ole Genelecin tekeleitä. Peltorit kun on päässä vapaa-ajallakin, niin niistä saa luutuutilla musiikin ja puheen, jos ei kotona olla. Ja siellähän ei olla, paljoa.
Itsellä ei ole Geneleccejä koska ne on lähikenttämonitoreja ja minä pysyn niistä kaukana.

Onko kellään vinyylikorkkia? Oisko semmonen hyvä?

On. Kallis kuin helvetti, mutta lämmin ja hiljainen. Ei tullut edes jälkeä vaikka tippui valurauta parillapannu.

Vaimo menisi vaihtoon jos alkaisi ehdottelemaan jotain vaaleita hirvityksiä mun tummaan loukkoon.

Näillä puheilla ostan vinyylikorkkia 100m2. Mitä muuta pitäis ostaa? Maalarin palkkaan maalaamaan sisäseinät. Nyt en sellasta homosexuaalisuutta ite tee. Ja takaterden joku firma saa lasittaa. Paljuun kunnon kansi. Ei kai tuohon muuta tarvi. Hyvin uudehko kämppähän se.

Oispa jo perjantai.
B21y7yg.gif

No nyt on hyvät tissit!

Raksakuntit huomio. Näyttäis vahvasti eskaloituvan tämä kämpän myynti parin viikon sisään. Sitten pitäis vaihtaa toiseen murjuun.

Vaimon päätöksellä uuden murjun hyväkuntoinen vähän tummahko laminaatti lähtee vaihtoon ja tulee uusi vaalea lattia. Onko kellään vinyylikorkkia? Oisko semmonen hyvä?
Nimim. kolme koiraa ja kaks kissaa.
Anopilla on tommosta ja ovat saaneet ainakin naarmuja pöydänjaloista yms. aikaan. Tiedä sitten, onko jotain hinnat alkaen kuraa vai mistä johtuu.
Ite jos lattiaa laittasin, ois kyllä aika korkeella vaihtoehdoissa.

Minä piruuttaani kokeilen tossa yks pvä motarilla ja laitoin vakionopeudensäätimen suurimpaan sallittuun nopeuteen ja ajelin vasenta kaistaa kaikkien ohi. Näytti vähempikin riittävän.
Kivaa olisi ajaa kovaa, mutta ei perse kestä maksaa sakkoja.
Ai siis suurimpaan sallittuun nopeuteen auton mittarin mukaan? 120 km/h?
Ei saatana, minua olisi vituttanut ajaa sun takana.

Tänään pk-seudun ruuhkien purkauduttua moottoritien vasemman kaistan letka ajoi oman autoni mittarin mukaan yli 140 km/h.
Kun tie alkoi olla jo tyhjä ja siirryin oikeanpuoleiselle kaistalle himmasin "vähän" ja auton viisarimittari näytti "vajaa 140 km/h", digitaalimittari 135 km/h. Poliisimaija ajoi vastaan, en hiljentänyt. Vaan eivätpä hekään reagoineet edes pitkiä väläyttämällä (mikä on suurin huomautus, mitä olen ikinä vastaantulevalta poliisilta nopeudestani saanut).
Moottoritiellä vakionopeudensäädin vähintään 130 km/h jos ei ruuhkaa, mielellään karvan verran enemmän.

Ajoin myös pitkään kameravalvotulla alueella, jossa nopeusrajoitus 100 km/h. Autoni mittaristo: viisarimittari; n. 110 km/h, digitaalimittari 108 km/h. En hiljentänyt yhteenkään kameraan, eikä yksikään niiistä reagoinut.

Se kun ajelee enemmän kuin vaan lähikauppaan ja noin, niin tietää miltä se suurin sallittu nopeus näyttää oman auton mittaristossa.

Vaimon päätöksellä uuden murjun hyväkuntoinen vähän tummahko laminaatti lähtee vaihtoon ja tulee uusi vaalea lattia. Onko kellään vinyylikorkkia? Oisko semmonen hyvä?
@Heatseeker tietää tarkemmin mutta meille tullut vaaleampi lattia on jotain vinyylijuttua (en ole raksakundi tai edes kiinnostunut niistä asioista). :LOL:
Mutta mitä ikinä se meillä oleva vinyylijuttu on, niin on tosi kestävää, missään ei näy käytön jälkiä. Taloudessa saksanpaimenkoira.

Meillä on lattiassa halvin mahdollinen laminaatti enkä ole katunut pätkääkään.
Alla olisi tammiparketti joka pitäisi hioa ja lakata mutta vaatii sen viikon evakuoinnin ja vitullisen suojauksen pölyltä ja vielä suuremman siivousoperaation sen jälkeen.
Seuraava lattia on lattiavalun hionta ja epoksi päälle.

Ai siis suurimpaan sallittuun nopeuteen auton mittarin mukaan? 120 km/h?
Ei saatana, minua olisi vituttanut ajaa sun takana
Sain ihan rauhassa ajella vasempaa kaistaa ja helposti pääsi kaikkien ohi.

Ja jos joku roikkuu puskurissa niin toki väistän. Tai vedän liinat kiinni jos olen sillä tuulella.

E: toki laitan aina vähän yli sallitun nopeuden säätimeen, koska mittari aina vähän fuulaa.

Raksakuntit huomio. Näyttäis vahvasti eskaloituvan tämä kämpän myynti parin viikon sisään. Sitten pitäis vaihtaa toiseen murjuun.

Vinyyli, käyttöluokka 34

Kestää.

e:
2018-09-12 20.11.44.webp

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom