Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lol. Menin vissii jonkin sortin huijaukseen. Tikkurilan asemalla naispuolinen henkilö tuli kysymään kahta euroa että, pääsee bussilla Helsinkiin. No, ei Ollu sitten pientä rahaa ja aattelin auttaa neitoa hädässä ja kävin lähikiskalla rikkomassa 50e setelin. Annoin kolikon ja bussi oli just tulossa ja kerkesin hypätä kyytiin- kas ikkunasta huomasin että oli vissii 2min siitä tekemässä samaa källiä jolleki toisellekki.

Vastaus kysymykseen että oli. Mimmi oli hyvännäkönen.

Olisit pyytänyt huulihölkän. Nykyään se ei oo huoraamista vaan sponsorointia. Se on ok.

@Kuparikatto

Sain pakoputkiston valmiiksi.

20180909_135819.webp

Jostain pesiytynyt keskihauska päänsärky kallon yläosaan. Krapulaa tuskin voin syyttää kun eilen meni yksi olut.

”Minä en ole mukana (politiikassa) sen takia, että tämä olisi helppoa, vaan sen takia, että se on niin tärkeää. Vihreiden viesti on tärkeämpi kuin yksittäinen ihminen, Aalto sanoo”

Rapulassa reenaaminen on kyllä tosi fiksua. Miulla kerran katkes rapulassa verisuoni päästä. Sen jälkeen ei oo uskaltanu mennä ees pienessä rapulassa reenille.

Nooh, ei sitä todellakaan missään pahemmissa olotiloissa vääntäytyis salille, sen verran on itsesuojeluvaistoa. Tunnin pyöräily vaan piristi niin uskalsi käydä koittaa... Mä luulen että meidän juomismäärät, mistä krapula ylipäätänsä seuraa, on vähän eri :)

Nooh, ei sitä todellakaan missään pahemmissa olotiloissa vääntäytyis salille, sen verran on itsesuojeluvaistoa. Tunnin pyöräily vaan piristi niin uskalsi käydä koittaa... Mä luulen että meidän juomismäärät, mistä krapula ylipäätänsä seuraa, on vähän eri :)

Mie join tuon tuota napsua edeltävänä iltata vaan 5 keskiolutta, painoin tuohon aikaan noin 90kg ja aamulla oli vähän suu vaan kuiva, joten aattelin mennä reenaa. Sitten kyykätessä alko tuntua kummalliselle ja pumppu hakata reilummin. Sitten kesken sarjan päässä napsahti ja kipu oli niin älytön että ei moista pääkipua oo ikinä ollut.

Tuon jälkeen oon rapulassa max käynyt kävelemässä keveästi. Toki nuo on aina yksilöistä kiinni. Jotkut käverit kävi la ryypyllä ja tappiin asti baarissa. Sit grillin kautta kotio ja kello 1300 sunnutaina bodausjalkatreenit, eli kunnon hapotusta ja erikoistekniikoita jne. Ite osin ihan varmasti kuollut.

Back
Ylös Bottom