Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kovasti yritän perustella itselleni miksi ottaisin toisen oluen. Jostain kumman syystä järki haraa vastaan.

Näköjään pari uutta juomaa testattavaksi joku kerta.
crowmoor-uutuudet-CeA7L.jpg

MMMMMitäääää!! Vielä 11 min aikaa hakea ässältä! Jos siellä on!

Enstex on kylmä ja sitten on kuuma ja sitten helvetillinen hiki ja sitten on taas kylmä ja päätä särkee ja nenu vuotaa ja ja ja ja

Mulla on kylmä, jos tänä yönä nukkuisin hyvin.

Lämmin suihku oli päivän kohokohtani ja peiton alle kääriytyminen.

Melko myöhään teillä päivystys toimii. Oltais meillä jo melkeen kotona tähän aikaan.

24/7 tietty. No alkaa anelääkäri jo vähän nikottelemaan, mutta mieluummin minä yritän nämä leikellä nyt ettei tarvisi huomennakin tulla.

Pari rannetta ja pari SEPpiä takana. Suolistoneuvos ja kynekoloki on varastanut salin pariin otteeseen.

24/7 tietty. No alkaa anelääkäri jo vähän nikottelemaan, mutta mieluummin minä yritän nämä leikellä nyt ettei tarvisi huomennakin tulla.

Pari rannetta ja pari SEPpiä takana. Suolistoneuvos ja kynekoloki on varastanut salin pariin otteeseen.
Ymmärrettävää, tehdään se mitä pitää. Anelääkäriä peesaan sen verran että viimeksi kun saliin yksi otettiin niin ortokin totes "kuin ruumista ois leikannut". Joskus pittää vaa tietää ku on aiheellista lopettaa. :LOL:

Enstex on kylmä ja sitten on kuuma ja sitten helvetillinen hiki ja sitten on taas kylmä ja päätä särkee ja nenu vuotaa ja ja ja ja

Nenu ei vuoda enää, kylmä on, päätä särkee kuumeen mittasin näytti normaali lämpöä alemmalta. :LOL: toki voihan sekin heitellä yleensä se on 36 tienoilla.

Eniten mua surettaa jos en pääse tiistaina krav maga treeneihin (n)

Karsee köhä. Lima kuin glunssaisi the blobin mällejä..

Hei muuten @TJJ osaatko sanoa, miksi isovarpaan viereinen varpaani lyheni vuoden aikana noin sentin sen jälkeen kun sieltä kaavittiin sisältä enkondrooma ja luu täytettiin jollain materiaalilla (jonka nimeä en muista)? Varpaani näyttää ihan mikropenikseltä nykyään.

Hei muuten @TJJ osaatko sanoa, miksi isovarpaan viereinen varpaani lyheni vuoden aikana noin sentin sen jälkeen kun sieltä kaavittiin sisältä enkondrooma ja luu täytettiin jollain materiaalilla (jonka nimeä en muista)? Varpaani näyttää ihan mikropenikseltä nykyään.

Olisko niin, että jäljelle jäänyt kuori oli niin ohut että murtui ja lyheni sinä paranemisen aikana?

Back
Ylös Bottom