Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiksin keskusta-alue.

e. Vakoilin jo kartasta että tuo minne jätin auton on parkkipirkkojen alueen ulkopuolella sopivasti.
Juna-aseman ulkoparkista oon löytäny ite aina hyvin paikkoja ruuhka-aikaankin. Sakotuksesta en tosin tiedä mut siinä muistaakseni ihan mukava 2tunnin kiekkoparkki ilman maksua.

Kyläpaikassa on kyllä parasta käydä paskalla. Erityisesti, kun wc-istuin sijaitsee sinänsä omassa tilassaan, mutta heti oleskelutilan vieressä. Välioven alla kunnon tuuletusrako.

Hätä on luokkaa DEFCON 1.

tein jälkiravintoa, taatusti kotimaista

omenat itse poimittu naapurin puusta, lupa oli

210225A8-3AE7-4699-AAD2-E41365A27106.webp

Juna-aseman ulkoparkista oon löytäny ite aina hyvin paikkoja ruuhka-aikaankin. Sakotuksesta en tosin tiedä mut siinä muistaakseni ihan mukava 2tunnin kiekkoparkki ilman maksua.
Siis kyllähän noita 2-4h parkkeja on, mutta kun pitäisi auto saada viikonlopun yli säilytykseen ilmaiseksi. Sain nyt vietyä sakkoalueen ulkopuolelle missä vain arkisin 7-20 kiekkopaikka, muutoin vapaa pysäköinti.

Puolukoista tuli mieleen että kaverilla on luumupuita ja kypsiä luumuja on ihan v..tosi paljon.
Niitä saisi ämpäritolkulla ilmaiseksi. Mitähän niistä voisi tehdä?
Älkää ehdottako kiljua.

Nautiskelin itsekin mukavan hetken BJ:n seurassa, alkoi tekemään vallan mieli kun täällä siitä puhuttiin. Jäätelö sitten illasta vasta, ja kaveriksi CAGE 44 missä valmentaja matsailemassa. Nainen lähti vielä viininhakureissulle, eli iltapuhteiksi pullo hyvää vinkkua.

Jahasjahas, taas löytyi seuraava mielenkiintoinen asunto! Sieltä Pappilasta! 2000-luvulla tehty, siis ei valesokkelia, ei asbestia! Pintarempan tietty tarvitsee mutta luovuin jo toivosta että löytäisimme edes siedettävän hintaisen kämpän, joka täyttää kaikki muut kriteerit ja jota ei tarvitse remontoida.

Olipas kiva päivä!

Kaikkea mielenkiintoista, päällimäisenä mieleen jäi:

Pieni Top Gun -fanityttö kun olen, jonotin myös Gripen E:n ohjaamoon. Sanoin miehelle, että sinne haluan; jää harmittamaan jos en käy.
Aika pienistä napeista niitä aseita käsitellään. Lisäksi opin mm. koneen elinkaarikustannuksista (mediassa puhutaan aina hankintahinnoista) ja miten lyhyeksi aikaa kone tulee välihuoltoon jne.

Saabissa kävi paljon muitakin:

s3DuoXi.png

Lisäksi löysin unelma-ammattini;
Koiraohjaaja rajavalvontatehtäviin! Hyvin voisin päivät pitkät tarpoa itärajaa edestakas koiran kanssa! Koiraa saisi myös treenata työajalla.
Oikea koirarotu on tuttu ja semmoinen makaa tuossa lattialla nytkin, lisäksi kaikki treenattavat lajit on jo tuttuja omista harrastuksista.
Ei siis tarvitsisi kuin hakeutua rajavartiolaitokselle ja samalla muuttaa itärajalle. :rolleyes:

Ja sauna ja crowmoor. Jajaja...
Olipas kiva päivä! :barefoot:

Back
Ylös Bottom