Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pro-tip: älkää päästäkö lasta polkupyörän kanssa trampoliinille. Siitä seuraa murtuneita luita.
Semikomee takedown. Näytti herra poliisisetä siltä että oli homma hanskassa jo klipin alussa.
Sylvi, mites mieshommat
Pitihän tämä arvata, että eivät miehet oikeasti naisten sukupuolielimistä pidä.
Ei oo tohtori TJJ varmaan yhtäkään duudsonia operoinut, mutta varmasti monta oman elämän duudsonia tulee vastaan.
Missäpäin Vantaata? Osa noista on vähän perimätietoa. Eli paikkoja joissa on kiekkopakko, mutta mitä kukaan ei kierrä sakottamassa. Ite oon käyttänyt eräitä sakkopaikkoja 10vuotta ilman kiekkoa.Onpas muuten aivan vittumaisen vittua löytää parkkipaikka Vantaalla! Tuossa pyöritin rattia 20min etsien sopivaa koloa autolle, joka EI ole risteysalueella, EI kielletyllä kadunreunalla, EI liian lähellä suojatietä jne... Katselin että tuossa oli oman kadun varressa 30 autosta noin 70% laputettu. Löysin vihdoin pienen kadunpätkän jossa vain arkisin kiekkopakko.![]()
Hämptonissa näyttää olevan kovia pelimiehiä: voi vetää puoli toppaa röökiä ennen peliä.
Myös: hanskaanHämptonissa näyttää olevan kovia pelimiehiä: voi vetää puoli toppaa röökiä ennen peliä.
Pakko alkaa tunkea joku pahviläpyskä housuihin suojaksi, tai kasvattaa karvat. Pitihän tämä arvata, että eivät miehet oikeasti naisten sukupuolielimistä pidä.
Tiksin keskusta-alue.Missäpäin Vantaata? Osa noista on vähän perimätietoa. Eli paikkoja joissa on kiekkopakko, mutta mitä kukaan ei kierrä sakottamassa. Ite oon käyttänyt eräitä sakkopaikkoja 10vuotta ilman kiekkoa.
Heräsin siihen ajatukseen, että mun on aivan pakko laihtua. (Mutta ei vielä tänään, koska
bileet.)
Lantiolle on nimittäin tullut joku muhkura. Epäilen jenkkakahvaksi.
Voi kun mies vaikka sanoisi, ettei enää rakasta mua jos lihon. Se varmasti motivoisi.
^^
Palataan asiaan sitten, kun miehet lakkaavat pitämästä salilla shortseja trikoiden päällä, ettei KYRPÄ näy. Tai siis siksi oletan heidän niitä shortseja pitävän. Itse kyllä olisin rohkeasti vain trikoilla, koska mielestäni löysät shortsit ovat todella epäkäytännöllinen salivaate enkä saata uskoa niiden tuovan mitään funktionaalista lisäarvoa siinä trikoiden päällä.
Yks päivä manasin pakkismiittien huonoa kävijämäärää, niin nyt havaitsen vähän taas samaa toisaalla.
Sehän on kyllä ihan vitun tyylikäs.Panssariprikaatilla on yksi hienoimmista bareteista, imo. Ja ylpeä sellaisen omistaja itsekin. Näin ohimennen mainittuna.
Samaten laguksen nuolet.![]()
Sauna positive, olut negativeKuntit: Tänään sauna ja muutama olut terveydeksi Vokotin ohjeen mukaan.