Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miitit on kyllä ihan mukavia, oon vaan surkea itse järjestään moisia. Voi lukea myös laiska tai saamaton.

Mut paikalla, jos aikataulut mätsää.

Siikkerin kans mennään lokakuussa ostaan irmalle se avaruusalus. Ja siikkerille uus rojekti, kun tää kuvissa nähty epilepsia-mörkö alkaa olla kasassa.

Edit, risteilyt on kyllä kovaa kamaa. Ehkä turhankin.
Laita nyt jo kalenteriin 3.10

Tosin pitää vielä listat nähdä kannattaako sinne lähteä.

Seuraavilla vapailla meet paikalliseen ravitsemusliikeeseen ja otat ensimmäisen joka sanoo Moi!
:pano:

Ei sitä voi tietää vaikka helistö joutuisi ottaa neljännen työn sen moin jälkeen. :ROFLMAO:

Se voi ollakin ties mikä turhapuro joka mukamas hukannut mersunsa avaimet. Turhapurolla toisinaan oli sama määränpää kuin helistöllä päästä rikkaisiin naimisiin.

Eli helistö menee perjantai iltana kaupungille kun ensimmäinen sopivan oloinen vaihtoehto kävelee ohitse alat kovaan ääneen voivottelemaan miten olet hukannut uuden mersusi avaimet.

Laita nyt jo kalenteriin 3.10

Tosin pitää vielä listat nähdä kannattaako sinne lähteä.
Laitetaan kalenteriin ylös.

Voisin vaikka hankkia sen irman avaruusaluksen, mutta luulen, että hinta nousee samoihin sfääreihin millä saa uuden ja isomman. Katsotaan, kun listat tuleee, onko mitään jännää.

Tuli mieleen helistön neljänsistä töistä, että uutisissa oli tässä muutama päivä sitten tapaus, jossa yrittäjäpariskunnan 75-vuotias emäntä oli rakastunut johonkin afrikan sotilaaseen ja syytänyt vaan virman rahoja puolisen miltsiä.

Erohan siinä tuli, mutta edelleen on usko, että sulho saapuu kun rahat lentolippuihin saa.

Tämä siis suomessa.

Eihän helistöllä ole tälläistä rahareikää?

No jopas meni ilta juoksuks, lähes viiteen tuntiin en ehtinyt syömään! Häpeällisesti ratkesin neljään (4) suklaapalaan tämän jälkeen, möh.

Harmitti ja vähän masensikin niin hairahduin syöpöttelyyn. Tein sitten Keski-Eurooppalaisen hampurilaisen.

puri.webp

Kävi mielessä että asuuko se himassa ja kuvaa mutsinsa laittamia eväitä...
Sanoppa muuta. Kyllä minäkin nyt kaikkee väkerrän, mutta että nyt jumalaare arkisin. Tuo salaattikin on joku miljuunan eri lajikkeen teos.

Viimeksi tänään söin kurkun suoraan kääreistä. Sen jälkeen ruuat perään lautaselta.

nelikymppiseksi ainakin elää ilaman rehuja

#imiskoe

korjaan: ostan mä 3-4 kertaa vuodessa omenoita, silloin kun kotimaisia on myynnissä

vastapainoksi syön erittäin runsaasti leipää, sehän on rehusta tehty

Back
Ylös Bottom