Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Screenshot_20170125-205637.webp

Noin munkin mies sanoi! Sitten totutin sen sieniin ja tuossa jokunen aika sitten mies ihmetteli ääneen, miten on joskus voinut ajatella, että sienet ovat pahoja.

Kyllä mää sienet syön jos niitä valmiiksi tehtynä eteen tuodaan, mutta en pidä niistä sen vertaa että lähtisin niitä itse tekemään.

Aluksi muuten mun mies inhosi myös oliiveja hajua myöten. Tein niin, että aina välillä vain väkisin tungin oliivin sen suuhun. Olisiko mennyt noin kymmenen pakkosyötettyä oliivia jokusen viikon-kuukauden aikana, kun mies alkoi oma-aloitteisesti ensin ottaa oliiveja salaattiin ravintoloissa ja sen jälkeen ostaa omia purkkeja kotiin.

E. Mutta viinin kanssa en ole saanut samaa tulosta aikaan. Yhä vain mies värisee puistatuksesta ja inhosta kun juotan sille viinihörppyjä vaikka sitä on tässä maistateltu jo useampi vuosi.

E2. Ja kahvista se ei ota edes hörppyjä.

Tulevina viikkoina parhaat mahdolliset ajelulämpötilat

negative, koska: ei miellytä corerytkyt päällä ajaminen ja nahka, jotka Minulla on, vaatii sen parikymppiä ja aurinkoa

Aluksi muuten mun mies inhosi myös oliiveja hajua myöten. Tein niin, että aina välillä vain väkisin tungin oliivin sen suuhun. Olisiko mennyt noin kymmenen pakkosyötettyä oliivia jokusen viikon-kuukauden aikana, kun mies alkoi oma-aloitteisesti ensin ottaa oliiveja salaattiin ravintoloissa ja sen jälkeen ostaa omia purkkeja kotiin.

E. Mutta viinin kanssa en ole saanut samaa tulosta aikaan. Yhä vain mies värisee puistatuksesta ja inhosta kun juotan sille viinihörppyjä vaikka sitä on tässä maistateltu jo useampi vuosi.

minkä ihimeen tähären niitä pitää syyä, eihän niitä edes kasva Isänmaassamme

tv.kerranmaistanut,kerransylkenyt
tv.kotimaisenruuansyöjä

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom