Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vippasin joskus noin 10v sitten autotallin vintille muutaman pätkän 2,5 tuuman putkea siltä varalta jos vaikka joskus tarvii.

Ja nyt se tarve tuli.

Saatana mitään ei pitäis heittää pois.
Mä olen siivonnut puuhastelukerhon nurkkia ja nyt aion tehdä suunnitellun kardinaalimokan eli heittää kaiken ns. mukatarpeellisen vittuun.

Mulla on se hyvä puoli että kun veivaan ikkunan auki ja kuuntelen tarkalla korvalla niin melkeen kuuluu tänne.
Tosin ei kiinnosta sen vertaa että sen tekisin.

POJAT! Nyt on A1 luokan ilta, sain ilmaiseksi keekin keikalle pari lippua jotka lätkäisin kodinhoitajan räpylään ja hyvällä säkällä tulee vasta huomenna takaisin.
Saa juhlia!

Tuo on syy miksi puoliso olisi kiva. Kivat yllärit ovat kivoja.

Kyllähän mies ehti "vähän maistaa" mutta koska olen huomaavainen avopuoliso, ajattelin jättää hänellekin!
Olisi kyllä vielä mennyt (@Ginger81 ymmärtäisi varmasti) mutta päätin olla muka parempi ihminen ja kiltti tyttö.
engelteufel1.gif

wnn5r8H.png

En edes muista koska olen ollut viimeksi yksin kotona ja voisin tehdä mitä tahansa, mennä vaikka bongailee misuja kylille mutta ei vaan huvita.
Taidan mennä makkariin tuijottamaan telkkaa ja nukahtamaan ennen 22.

Back
Ylös Bottom