Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä sitä ainakim puoli vuotta hutkittiin ja tutkittiin ennen diagnoosia, kun Burana ja Bepanthen eivät auttaneetkaan. Yksi syy osa-aikaiseen sairauseläkkeeseeni :unsure:

Mutta tehtiinkö se ENMG? Tökittiinkö neuloilla joista annettiin vielä sähköiskuja?

Mutta tehtiinkö se ENMG? Tökittiinkö neuloilla joista annettiin vielä sähköiskuja?

En muista (seurasi sitten vähän enemmänkin kuin pieniä muistivaikeuksia ect-hoidosta...) Täytyypä ihan lukaista paperit ja tarkistaa asia! Rannekanavajuttua taidetaan hoitaa leikkauksella? Sellaisessa en ole vielä ollutkaan. Olisikin jännää, kun on tuo arven liikakasvu ilona.

Tänään on maksalaatikko päivä, puolukkahillolla.

Hiuksetkin kävin siistimässä, vähän joutu odottamaan mutta olen kärsivällinen eikä kiire ole mihinkään.

Hitto miten mahtavaa olla vanha, kun rohkeus lisääntyy ja uskaltaa tehdä mitä vain!
Kyllä! Se tässä vanhenemisessa onkin kaikista parasta!

Tuota vapautta ja rohkeutta juhlistaakseni voin jakaa ihan kuvan kanssa koiraharrastuksen arkea.
Instastoryni tänään;

PV5fwqf.png

Minä ja hirvikärpäset, voiton puolella ollaan!

Hyi helvetti.

Kotkassa heitetty autosta säkillinen kissanpentuja ulos autosta. En ymmärrä. Aivan käsittämätöntä.
Että pistää vihaksi nuo. Itse juuri tänään luin Ylen jutun siitä, miten löytöeläintalot ovat täynnä kissoja. Edelleen vaan otetaan kesäkissa. Pistoo niin vihaksi.

Että pistää vihaksi nuo. Itse juuri tänään luin Ylen jutun siitä, miten löytöeläintalot ovat täynnä kissoja. Edelleen vaan otetaan kesäkissa. Pistoo niin vihaksi.

Vaikka en kannata väkivaltaa, niin täytyy rehellisesti todeta paha myötätuntovajaus, jos tuommoisille ihmisille hieman taottaisiin älyä päähän. Tai eläinlääkärin tekemä kastraatio. Ilman puudutusta.

En osaa päättää, kävisinkö vain lähikaupassa vai peräti torilla, jossa on kansainväliset ruokamarkkinat. Herkut kiinnostaa ja viime vuonna siellä oli edullisesti kukkiakin myytävänä. Mutta ihmispaljous...

Yksi mikä vanhenemisessa on myös mahtavaa, on se kun ymmärtää ettei tarvitse selitellä itseään kenellekään.
Tai en tiedä pitäisikö joskus mutta nykyisin sitä ymmärtää, ettei tarvitse jos ei halua. :barefoot:

Esim. Kun joskus kun mies tulee kotiin, niin täällä soi Antti Tuisku, erityisesti Ihan tavallista mulle kuuluu, johon olen rakastunut.
Enkä edes ole niin kohtelias, että laittaisin heti pois, vaan mies joutuu kuuntelemaan sitä myös.

"Mulla on jo sen verran ikää, että voin tykätä just mistä haluan eikä tarvitse selitellä yhtään."

On tässä hiljaksiin oppinut ajattelemaan että... mitä sitten?
Parasta että ymmärtää että toiset voi pyytää tai haluta asioita/tekoja mutta mitään ei ole oikeasti pakko tehdä jos ei halua.

Jaa, sipsejä.

En ole yli pariin vuoteen syönyt mutta ne Estrellan sileät perunalastut ovat kyllä hyviä. Tai ihan tavalliset Taffelit.

Nyt hankin farkut, jotka olivat liian pitkät, ja vain leikkasin lahkeet poikki! En ommellut saumoja enkä mitään! Aivan mahtavaa!
Eikös se ole high fashion? (y)

Mä näin eilen meillä vyölaukun. Eikä se ollut omani 90- luvulta.

Eikös se ole high fashion? (y)
Ilmeisesti olisi muodikasta leikata lahkeet vähän vajaiksi, mutta itse en tykkää siitä lookista (ei sovi lyhytsääriselle, ja ajattelin muutenkin käyttää housuja talvellakin). Leikkasin liiat pois, mutta jätin tavalliseen pituuteen. Muutenkin käytän vielä mieluiten kymmenen vuotta sitten muodissa olleita mahdollisimman matalavyötäröisiä bootcut -malleja. Joita on kyllä tosi vaikea löytää, joten joudun nykyään tyytymään normaaliin vyötäröön..

Back
Ylös Bottom