Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Instassa tuli eteen jonkun kuntoilu- tms. sivuston mainos, jonka kanssa kävin dialogin:

Video kysyy: Pystytkö olemaan 30 päivää ilman
- pizzaa - pystyn
- jäätelöä - en
- alkoholia - pystyn
- karkkia - en
- limua - periaatteessa
- sipsejä - pystyn
”Todista se!” - Ei mun tarvii.

Illallinenkin ois jo katettu
20180817_221515-800x600.webp

Mikä on suosikki perunalastu?

Minulle pitää olla sour&cream tai sitten perinteinen taffel. Mielellään sellainen epätasainen pinta eikä sileä. Ja ei mitään pringlesiä, hyi yök. Juustonaksuja en koskaan osta itse kun ovat niin pervon hajuisia, mutta jos jossain on tarjolla niin syön muidenkin annokset.

Äärimmäisen vaikea kysymys. Lapsuudessani oli Jyrki-sipsejä, jotka olivat hotdogin makuisia olevinaan. En tiedä, maistuivatko ne hodarilta varsinaisesti, mutta ne olivat täydellinen kombo legendaarisen Taffelin valkosipulidipin kanssa. Niitä kaipaan yhä :(

Nykyään syön hyvin monelaisia sipsejä. Ainoa, mistä en oikein välitä, ovat erilaiset juustonmakuiset sipsit. Ovat kaikki olleet pettymyksiä. Monet tuliset ovat hyviä, kunhan eivät ole "oikeasti" tulisia. Yhden kerran menin kylässä syömään jotain oikeasti tulisia habanero-sipsejä. Pienen tovin jälkeen sainkin sitten juosta vessaan, jonne ulostin koko suolistoni ja jätin kaiken haisemaan kuolemalta. Luonnollisestikin, astuessani vessasta ulos, asunnon isäntä oli odottamassa oven takana vuoroaan. Hiukan hävetti...

Minulle pitää olla sour&cream tai sitten perinteinen taffel. Mielellään sellainen epätasainen pinta eikä sileä. Ja ei mitään pringlesiä, hyi yök. Juustonaksuja en koskaan osta itse kun ovat niin pervon hajuisia, mutta jos jossain on tarjolla niin syön muidenkin annokset.
Taffel poimu tai sitten tuossa lähimarketissa myytävä latvialainen tms. Maustettu sipsukka.

Kaikesta tosin vie voiton Lidlin wasabi pähkinät.

En nyt kyllä oo ikinä kattonu näin huonos elokuvaa, kuin tämä Sensuela.
Aissaat, se se on kulttuurillinen teos. Minä katsoin sen viimeksi kun tuli yleltä ja oli kyllä mahtava raina. Katsoa kerran.

Mutta nyt on se katsottu ja mieleeni jäi porojen kastraatio. Ja tissit.

Lyhytelokuvista loistavin on "Kaverit".

Sille minä nauran ja sairaaksi väittävät. Yksi työkaveri sen joskus näytti ja hänen kanssaan rähätämme sille yhdessä. Se on vaan jotenkin hyvä ja onnistunut pätkä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tänään alkoi dietti!
Aamupala:
- 1 kokonainen muna + 2 kpl valkuainen
- 30g kinkkusuikale
- kurkkua, koristeeksi

Sipseistä on jostian syystä ollut aina suosikki taffelin grillimaustetut, vuodesta toiseen mutta olenkin tylsä.

Back
Ylös Bottom