Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkö oo nähny sitä Lenssu -elokuvaa vai mikähän vittu se mahtoi olla..En nyt kyllä oo ikinä kattonu näin huonos elokuvaa, kuin tämä Sensuela.
Äärimmäisen vaikea kysymys. Lapsuudessani oli Jyrki-sipsejä, jotka olivat hotdogin makuisia olevinaan. En tiedä, maistuivatko ne hodarilta varsinaisesti, mutta ne olivat täydellinen kombo legendaarisen Taffelin valkosipulidipin kanssa. Niitä kaipaan yhä :(Mikä on suosikki perunalastu?
Meinasin vastata, oletkos Teemaa koittanut, mutta se olikin tää sama herkkuEn nyt kyllä oo ikinä kattonu näin huonos elokuvaa, kuin tämä Sensuela.
Taffel poimu tai sitten tuossa lähimarketissa myytävä latvialainen tms. Maustettu sipsukka.Mikä on suosikki perunalastu?
Minulle pitää olla sour&cream tai sitten perinteinen taffel. Mielellään sellainen epätasainen pinta eikä sileä. Ja ei mitään pringlesiä, hyi yök. Juustonaksuja en koskaan osta itse kun ovat niin pervon hajuisia, mutta jos jossain on tarjolla niin syön muidenkin annokset.
Aissaat, se se on kulttuurillinen teos. Minä katsoin sen viimeksi kun tuli yleltä ja oli kyllä mahtava raina. Katsoa kerran.En nyt kyllä oo ikinä kattonu näin huonos elokuvaa, kuin tämä Sensuela.
Vaihtelee... Tällä hetkellä ehkä tämä:Mikä on suosikki perunalastu?
Mikä on suosikki perunalastu?
Youtubesta löytyy Rumble. Katso se seuraavaksi.En nyt kyllä oo ikinä kattonu näin huonos elokuvaa, kuin tämä Sensuela.
Mikä on suosikki perunalastu?