Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahah, eräs työkaveri halusi kovasti samaa matkaa mun kanssa töistä, ja kulkuvälineessä kokoajan kiharsi hiuksia sormen ympärille ja yritti hurskaasti jututtaa. Ei tästä kauaa ole kun eräs toinen toivoi mua kaljalle.

Päivä kuitenkin venähti yli ja jäi nyt reenit reenimättä. Huomenna kuitenkin päähänlyöntiä, viikonloppuna voikin käydä lepää gymillä. Jopa kylkivälilihaksiin sattuu domseissa. :barefoot:
Mies vai nainen?

Eipä nuo oo ikinä ennen pissanneet ohi laatikkojensa, mut nyt tuolle matolle joka ostettiin käytettynä taloudesta, jossa oli ollut koira. Siitä lienee johtuvan.

Ihan hemmetillinen setti salaattia sullottu suuvärkistä sisään. Eikä edes ensimmäistä kertaa tällä viikolla.

Jahas, se onkin näköjään ollut incappini päivä tänään mallia hyvä.

Kohta en ole enään etes miinuksella.

20180815_201608.webp
20180815_202650.webp

Miten tämä kasataan?

e: vitsivitsi, kasassa on, eikä jäänyt edes osia ylitse...kai...paljoa..tä?

Jos sais satkun vuotessa, niin ei todellakaan tarvis montaa vuotta röhnöttää töissä.

Se on jännä miten menot nousee samassa suhteessa tulojen kanssa. Ainakin minulla, mutta en olekkaan koskaan osannut säästää rahaa, vain käyttää.

Se on jännä miten menot nousee samassa suhteessa tulojen kanssa. Ainakin minulla, mutta en olekkaan koskaan osannut säästää rahaa, vain käyttää.

Siihehän se on tarkoitettukin, en itsekään säästele pihistellä saatan ja nurista hinnoista.

Back
Ylös Bottom