Deleted member 43228
Ajattelin, että onko siikkeri hommaamassa emännälle esim Nivan kauppakassiksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höpöhöpö nyt. Sinulle lie ei kukaan ole edes sanonut että ei kelvattais, on vaan korvien välissä tuo lihavuus. Minä taas olisin ihan tyytyväinen korvien välistä, mutta kun pittäis muitakin miellyttää.#ahdistus
#masennus
#depressio
#lihavaolo
Kyllä se sun possu pärjää ihan hienosti siellä Tampereella #eläressaa#ahdistus
#masennus
#depressio
#lihavaolo
Kyllä se sun possu pärjää ihan hienosti siellä Tampereella #eläressaa
Uskon, Irma on törkeeSitä mää ny kaikista vähiten ressaan, auto se vaan on. Paljon vähemmän tämä juttu vituttaa kuin pillutusten jälkien korjaaminen.
Mulla on pulma. Mun pitäis isukille hommata yllärinä älypuhelin ja chromecast. Mutta toimiiko cc ilman wlania?
Luurin hommataan sitten liittymä jossa on netti mutta erillistä nettiä kotiin sille on turha hommata.
Jos cc ei toimi ilman wlania niin miten ratkaisen pulman? Kun olisi kiva vaikka YLE areenaa katsella telkkarista eikä kännykän näytöltä.
Kun ei millään viitsisi. Tarttis vaan sen älykkännykän missä on netti.Ei toimi. Ratkaise pulma asentamalla wlan.
IPhone ja appleTVOnko sitten mitään muuta mahdollisuutta jolla saisi striimattua pelkän mobiilidatan avulla?
Kun ei millään viitsisi. Tarttis vaan sen älykkännykän missä on netti.
Onko sitten mitään muuta mahdollisuutta jolla saisi striimattua pelkän mobiilidatan avulla?
Voi ryökäle!
korvien välissä tuo lihavuus
Äly-tv missä on yle-areena saattaisi ehkä toimia kännykästä jaetulla netillä..
Jonkinlainen äly-tv on olemassa. Otanpa selvää tästä. Kiitos.
#ahdistus
#masennus
#depressio
#lihavaolo