Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh huh... 7:20 soi kello, siitä suoraan pelipaikalle ja nyt kotona. Mahtava turnauspäivä, finaalissa minut vasta kukistettiin ja niin pienellä marginaalilla, että ei jäänyt harmittamaan. Aikarajoituksen vuoksi vastustaja sai viimeisen, hyvin mitättömän edun ja kääri voiton nenäni edestä. Aivan mieletön päivä, enpä muista että olisi näin intensiivistä ollut hetkeen. :LOL:

#ahdistus
#masennus
#depressio

#lihavaolo
Höpöhöpö nyt. Sinulle lie ei kukaan ole edes sanonut että ei kelvattais, on vaan korvien välissä tuo lihavuus. Minä taas olisin ihan tyytyväinen korvien välistä, mutta kun pittäis muitakin miellyttää. :LOL:

Nyt kyllä kelpais akka kainaloon ja peittelemään mut nukkumaan. Väsymys on ankara, se on vissi. Välillä saa olla vähän väsynyt.

Mulla on pulma. Mun pitäis isukille hommata yllärinä älypuhelin ja chromecast. Mutta toimiiko cc ilman wlania?

Luurin hommataan sitten liittymä jossa on netti mutta erillistä nettiä kotiin sille on turha hommata.

Jos cc ei toimi ilman wlania niin miten ratkaisen pulman? Kun olisi kiva vaikka YLE areenaa katsella telkkarista eikä kännykän näytöltä.

Mulla on pulma. Mun pitäis isukille hommata yllärinä älypuhelin ja chromecast. Mutta toimiiko cc ilman wlania?

Luurin hommataan sitten liittymä jossa on netti mutta erillistä nettiä kotiin sille on turha hommata.

Jos cc ei toimi ilman wlania niin miten ratkaisen pulman? Kun olisi kiva vaikka YLE areenaa katsella telkkarista eikä kännykän näytöltä.

Ei toimi. Ratkaise pulma asentamalla wlan.

Ei toimi. Ratkaise pulma asentamalla wlan.
Kun ei millään viitsisi. Tarttis vaan sen älykkännykän missä on netti.

Onko sitten mitään muuta mahdollisuutta jolla saisi striimattua pelkän mobiilidatan avulla?

Kun ei millään viitsisi. Tarttis vaan sen älykkännykän missä on netti.

Onko sitten mitään muuta mahdollisuutta jolla saisi striimattua pelkän mobiilidatan avulla?

Äly-tv missä on yle-areena saattaisi ehkä toimia kännykästä jaetulla netillä..

Eikö se nyt pitäis wörkkiä, eli Chromecast ja töllö. Tuota kombinaatioo joskus mietin reissuille. Eli luurista vaan jakaa netin chromecastille ja sillä selkee.

Toki toinen helppo on juuri tuo älytöllöön yle areenan asennus ja jakaa nettiä luurista töllölle.

Ite jaan aika paljon nettiä luurilla ja toimii itsellä ainakin luotettavasti. Tosin, dataa palaa reilusti, jos on joku rajotettu määrä. Itse en huomaa eroa toimivuudessa kodin sata megaiseen kuituun.

Ei toimi chromecast, jos jakaa yhdestä puhelimesta netin, ja yrittää samalla puhelimella käyttää jotakin suoratoistopalvelua esim. HBO Nordic. Chromecastin ja suoratoistosovellusta käyttävän puhelimen pitää olla samassa wlanissa, mikä ei onnistu, koska puhelin ei voi liittyä itse muodostamaansa wlaniin. Softallahan tuon ongelman voisi hoitaa, mutta ainakaan iphone ei tue tätä.

Puhelimen mobiilidatan jako toimii älytelevision tapauksessa, jos televisiosta löytyy tarvittavat sovellukset, esim. Yle Areena, Netflix jne. Tällöin netin jako puhelimesta ja televisiolla liitytään puhelimesta jaettuun wlaniin.

Back
Ylös Bottom