Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä sain siivottua ennen kun kello löi puoli päivää.
Nyt voisi sitten vaikka makoilla sohvalla loppupäivän. Ellen olisi sopinut itselleni menoa. Mikähän aivopieru on ollut, että vkon ainoana vapaapäivänä lupaa lähteä kylään.
Onneksi on sentään kiva kyläpaikka.

Voi ei! Sillä välin kun aviomies oli töissä, joku kusipää kävi olohuoneessa vaihtamassa aviomiehen rakkaan pörrömaton sellaiseen järkyttävään sileään ja muoviseen, johon ei kissankarva tartu pysyvästi. Voi hitsi!
Tähän loistavaan ideaan piti kommentoida sen verran, että Roomba on kyllä maksanut itsensä takaisin pelkästään sillä ilolla, miten hyvin se irrottaa karvat nukkamatosta.
Olen aika-ajoin kiukunnut miehen nukkamattoa (ja harkinnut vastaavaa loistavaa ideaa), koska siitä ei ikinä lähteneet koirankarvat millään muulla kuin sillä vinkkaamallasi ikkunalasta-menetelmällä. Nyt kun Roomba surisee täällä melkein joka päivä (ja joskus kahdesti päivässä, koska nautin tästä alkuhuumasta vieläkin), on tuo matto puhtaampi kuin ikinä! Roomban pyörivä harja puhdistaa maton paremmin kuin tavallinen imuri koskaan.
Muutenkin täällä on paljon siistimpää kuin silloin, kun imurointi oli pääasiassa minun viitsimisen varassa. :rolleyes:

Tähän loistavaan ideaan piti kommentoida sen verran, että Roomba on kyllä maksanut itsensä takaisin pelkästään sillä ilolla, miten hyvin se irrottaa karvat nukkamatosta.
Olen aika-ajoin kiukunnut miehen nukkamattoa (ja harkinnut vastaavaa loistavaa ideaa), koska siitä ei ikinä lähteneet koirankarvat millään muulla kuin sillä vinkkaamallasi ikkunalasta-menetelmällä. Nyt kun Roomba surisee täällä melkein joka päivä (ja joskus kahdesti päivässä, koska nautin tästä alkuhuumasta vieläkin), on tuo matto puhtaampi kuin ikinä! Roomban pyörivä harja puhdistaa maton paremmin kuin tavallinen imuri koskaan.
Muutenkin täällä on paljon siistimpää kuin silloin, kun imurointi oli pääasiassa minun viitsimisen varassa. :rolleyes:
Siinä matossa oli muuten karvan lisäksi myös uskomaton määrä mikrokokoiseksi hipuksi jauhaantunutta kissanhiekkaa. Imuroin ja lastasin sen moneen kertaan ja sitten hakkasin sitä ulkona toisen ikuisuuden enkä edes saanut sitä lopettamaan sen hiekan varistelua. Taidan jatkossa tosiaan pitäytyä vain noissa sileissä matoissa. Jos saadaan kaksikerroksinen asunto, niin voisi harkita että kissoja ei päästetä toiseen kerrokseen ja laitetaan jokin portti rappusten eteen. Siellä sitten voisi olla pörrömattoja ja muuta nättiä, jota kissat nyt eivät salli.

No sai sentäs hankittua jäsenyyden uudelle salille.

Arvaus, osuiko oikeaan?

turengin_valtakunnansali_620.webp

Mankkua, tai jotain muuta pulveria, varmaan saa käyttää, mutta mavetellessa potkittaisiin tangot alas jos ottaa alasviennin voimia säästellen. Siispä ei sovellu.

Ja tuskin löytyy hackkiä.

Siinä matossa oli muuten karvan lisäksi myös uskomaton määrä mikrokokoiseksi hipuksi jauhaantunutta kissanhiekkaa. Imuroin ja lastasin sen moneen kertaan ja sitten hakkasin sitä ulkona toisen ikuisuuden enkä edes saanut sitä lopettamaan sen hiekan varistelua. Taidan jatkossa tosiaan pitäytyä vain noissa sileissä matoissa. Jos saadaan kaksikerroksinen asunto, niin voisi harkita että kissoja ei päästetä toiseen kerrokseen ja laitetaan jokin portti rappusten eteen. Siellä sitten voisi olla pörrömattoja ja muuta nättiä, jota kissat nyt eivät salli.

Minulla ainoastaan lehmäntaljamatto. Karvat lähtee lastalla ja oksennukset kostealla pyyhkimällä, eikä jää tahraa.

Miehiseen tyyliin uusin kämpän sisustusta, käänsin printterin toisin päin pöydällä.

Kyllä tällä suorituksella on ansainnut kipon jäätelöä.

Voi että pojat! (miksei tytötkin)
Kohta alkas kristelydietti!
Lyhyt mutta sitäkin intensiivisempi ja saapi nähdä miten vaikuttaa "uudet" harrastukset silavan tirinän nopeuteen.
Nyt on on kilotavoite mutta dietin pituus aikarajoitettu lyhyeksi joten voi vetää kalorit alas samantien.

Meillä on täällä perhepuisto joka on aina auki ja täysin ilmainen, arkisin on aina henkilökuntaa paikalla ja silloin on kaikenmaailman epäkeskofillareita sekä liikennekaupungissa potkulaudat ja poljettavat kolmipyöräiset sekä vesiaiheissa vesi solimessa.
Nyt juuri tällä viikolla valmistui uusi linna sinne vanhan puisen tilalle ja oli ihan makea.
Kannattaa käydä joskus vaikka pienen matkan päästä etenkin alle 10v ihmisten kanssa.
pp1.webp pp2.webp
Ps. Sinkuille olisi paaaaljon äiti/isäihmistä ihmeteltäväksi siellä.... (en minä)

Google translaten käytön perusteella "Sie bieten hier auf 1 Stück dieser Reifen. Sind aber mehrere vorhanden." = "You are bidding on 1 piece of these tires. But are several available."
Ilmeisesti 1 kpl, ja tuo epävarma "ilmeisesti" ei johdu kielestä vaan ylipäänsä epäselvästi kyhätystä ilmoituksesta.
Näin oletinkin, koska jos tuo sarja kustantaisi 450e, se kannattaisi käydä Sprinterillä hakemassa. Samalla voisi tuoda Kkatolle pari lavaa kaljaa ja uudet lederhosenit.

Näin oletinkin, koska jos tuo sarja kustantaisi 450e, se kannattaisi käydä Sprinterillä hakemassa. Samalla voisi tuoda Kkatolle pari lavaa kaljaa ja uudet lederhosenit.
Nyt kaivamaan joku kontakti pualustusvoimista läheltä henkilöä joka tilaa näitä gummeja niin saattas saada sopuhintaan.
E: Itse ollut joskus tälläinen henkilö mutta saatana kun vei koko varuskunnan tosta.
Vaihtoehto B: Entinen neuvostoliiton alue/ukraina jossa hinta saattas olla sellainen että kannattaa hakea vaikka taxilla.

Back
Ylös Bottom