Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan finku pyllistänyt nyt jossain turuilla ja toreilla, kun ei oo kuulunut sitten viime reissun, kun meinasin pisnesmiehet vähän jekuttaa.

Edit, on kyllä näppärää, kun tämä ei kasaa perättäisiä samaan, kuten hyvään aikaan ennen vanhaan.

Tulin katolle altaan ääreen kirjaa lukemaan, mutta kas täällä on joku pariskunta pimeässä altaassa kutemassa. Nyt jos oon ihan hiljaa, niin unohtaisko ne mun olemassaolon... Lupaan livevideomatskut offariin.

Tulin katolle altaan ääreen kirjaa lukemaan, mutta kas täällä on joku pariskunta pimeässä altaassa kutemassa. Nyt jos oon ihan hiljaa, niin unohtaisko ne mun olemassaolon... Lupaan livevideomatskut offariin.
Mä pääsin eilen illalla todistamaan lähes yhtä eroottista visiota, kun eräs potilas päätti aloittaa masturboinnin kesken toipumisprosessin.

Mä pääsin eilen illalla todistamaan lähes yhtä eroottista visiota, kun eräs potilas päätti aloittaa masturboinnin kesken toipumisprosessin.

Olisko veikeitää kun spinaalista alkaa tunnot palautumaan? :giggle: Kihelmöi kivasti.

Viimeksi muokattu:
Normi lauantai. 20180811_220444.webp

Back
Ylös Bottom