Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meillä painoero taitaa olla jotain 10 kg (?), pituusero n 7cm. Pituudella ei niin väliä, mutta kyllä mua joskus ärsyttää ajatus siitä, että sutaisen painossa miehen ohi.
Tää on yllättävän raskas asia. No pun intended. Meillä taitaa pituuseroa olla sen 14cm muttei sekää riittäis. :LOL:

Meillä taitaa olla 15cm pituuseroa ja painossa on ehkä jotain 7-8kg eroa. Alkuvuodesta oli aika lähellä, että oltais oltu saman painosia. Jos ei muuta hyvää ollut niin oli ainaki isot tissit.

Varasin eilen hammaslääkäri aikaa ja tänään sattunut koko päivän hampaaseen.

Mä vähän luulen että ei ihan helpoimmalla päästä, saa nähdä ens viikolla mikä on tuomio. :LOL:

e. päätäkin särkee, pääsis jo kotio menen heti nukkuu päikkärit.

https://www.is.fi/tiede/art-2000005783593.html?ref=rss
Kauhuskenaario julki: Maapallosta on tulossa pannuhuone – ja kohta ei ole enää paluuta

– Me hallitsemme juuri nyt tilannetta, mutta heti kun menemme yli kahden asteen, näemme Maan ilmastojärjestelmän muuttuvan ystävästä viholliseksi. Ojennamme kohtalomme täysin Maan järjestelmälle, joka alkaa vyöryä pois tasapainosta, säestää Stockholm Resilience Centren professori Johan Rockström BBC:n mukaan

Me hallitsemme juuri nyt tilannetta

Me hallitsemme juuri nyt tilannetta

Johan_Rockstrom_400.jpg

Katso minua silmiin. Me hallitsemme tilannetta.

Komia näky varmaan kun muuten karvat kun simpanssilla, sitten possun pinkki perse ja munat, kun kassitkin täytyy nykymuodin mukaan ajella.
Tätä olen miettiny. Jos ajaisin kaikki munakarvat veke, nykytyylin mukaan, mulla olis kropassa kaksi kaljua kohtaa.

https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/ar...pa-virtsa-otettiin-talteen/7022460#gs.s2hvXr4

Rikostoimittajan kommentti: Sillanpään rikostutkinnassa paljastui ennenkuulumaton huumeiden käyttötapa – jopa virtsa otettiin talteen

Merisuolan näköistä, mutta erittäin vaarallista kristallihuumetta on tungettu peräaukkoon, ja sen tarkoitus on ollut myös puhdistaa ja puuduttaa suolta.

Entistä rajummaksi käytön on tehnyt se, että kun huume on poistunut elimistöstä virtsan mukana, virtsa on otettu talteen ja se on vuorostaan laitettu peräaukkoon. On siis otettu kaikki mahdollinen irti kalliista huumeannoksesta.

Varmaan tämäkin homoperseily on joku ihmisoikeuksiin liittyvä asia, ja jos sanoo, et toi on perseest, ni on ahdasmielien persenaama.
Alkaa riittää silti. Varmaan joku huumepersehomojen pridekulkue on tästäkin luvassa.

Back
Ylös Bottom