Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joskus vähän haikaillen, tai ainakin miettien, katselen tarinoita kun myydään asunnot ja autot, otetaan lopputili ja lähdetään johonkin vuonolle asumaan johonkin tönöön ja kalastetaan itse ruoka yms. Olen liian materialistinen tähän mutta joku siinä tai ehkä niissä ihmisissä kiehtoo.
Sinä vuonolle kalastamaan oma ruokasi! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:Näen tässä ratkaisun kesäkiloihin! Et kestä edes kesämökillä kuin max vuorokauden, ja sekin koko ajan hieman juopuneena. :hyper:

Mulle olis ihan äärimmäinen painajainen olla jossain keskellä ei mitään tekemässä ei mitään. Tai joo kalastelemassa ja sillee. Mulle sopii tää pahoinvointiyhteiskunta onneks just parhaiten.

Netatmoa on suositeltu. Mut vitun kallis kun pitää ostaa joku ipad pro tai iphone x ja ruuvata se seinään kiinni, että näkee lämpötilan.

Eli paska kun pitää avaa joku sovellus että näkee mitä on lämpöä. Ihan hyvin voin avata netatmon sivut ja kattoo siitä. Pari pömpeliä on ihan tässä naapurissa.

Mutta tuolla netatmoalla voikin katsoa ulkolämmön kakilla istuessa. Samoin sisäyksiköltä selviää tieto vieläkö akka vinkuu ja onko kakin haju levinnyt muualle asuntoon.

Ei huono.

Broidilla on kolme netatmon kameraa ulkona, kuvaa talon joka kulmasta ja etupihan mihin autot ajaa. Sekä sisäkamera vauvojen huoneessa.

Olenkin ajatellut netatmon kameraa uuteen boxiin kuhan muutto tulee ajankohtaiseksi. Niiden näkymän voin ipuhelimesta katsoa.

Lämpömittaria en osta. Paska kun ei ole näyttöä.

Kypros, vahva 3,5/5
Miinusta tulee väärinpäin toimivasta liikenteestä

En tiiä. Just keväällä tuli noita välimeren saaria katseltua.

Flydubai lentoyhtiö lennättäisi Zanzibarille suht järkevillä aikatauluilla ja kohtuu hinnalla.. hmm..

Jassoo, se on pelipäivä.

Kahden ässän tiistait olivat lomalla lomani ajan. Mutta pelipäivän kunniaksi jatketaan näillä yhden ässä tiistailla vielä tämän vkon.

Puhuin tänään töissä niin paljon, että tuli kurkku kipeäksi.

Broidilla on kolme netatmon kameraa ulkona, kuvaa talon joka kulmasta ja etupihan mihin autot ajaa. Sekä sisäkamera vauvojen huoneessa.

Olenkin ajatellut netatmon kameraa uuteen boxiin kuhan muutto tulee ajankohtaiseksi. Niiden näkymän voin ipuhelimesta katsoa.

Lämpömittaria en osta. Paska kun ei ole näyttöä.
Itellä on kolme kiinan sääasemaa, oisko 3-5€/zipale. Näyttää +-0,5 astetta Trotecin mittarista. Vanhin taitaa olla 5 vuotta vanha.

Back
Ylös Bottom