Deleted member 43228
Rosmariini hyvä mauste nahkaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kissa on aika väkevän makunen, että siihen kylkeen joku bataatti/palsternakkasose ja pihlajanmarjahillo. Ja kissanliha kannattaa hauduttaa miedolla lämmöllä pitkään.Rosmariini hyvä mauste nahkaan.
Pfft! Olen syönyt isompia ja älykkäämpiä ja takuulla vähemmän tapetteja tuhoaviakin eläimiä läjäpäin! Viimeksi eilen! Aloitetaan kritisointi niistä ja tullaan vasta sitten naapurin lemmikkieläimiin!Mä olin vain ampumassa ne katit, toiset on syömässä?
Missä inhimillisyys? Kysyn vaan!
KannibaaliPfft! Olen syönyt isompia ja älykkäämpiä ja takuulla vähemmän tapetteja tuhoaviakin eläimiä läjäpäin! Viimeksi eilen! Aloitetaan kritisointi niistä ja tullaan vasta sitten naapurin lemmikkieläimiin!
Kritisoin sua noista ni pääsen tulemaan naapurin mirriin.Pfft! Olen syönyt isompia ja älykkäämpiä ja takuulla vähemmän tapetteja tuhoaviakin eläimiä läjäpäin! Viimeksi eilen! Aloitetaan kritisointi niistä ja tullaan vasta sitten naapurin lemmikkieläimiin!
Väärä tapa on se, että se kisu liikkuu valvomatta pihalla. Siinä tapahtuu eka lain rikkomus.
Toki, loukutus ja toimitus löytöeläintaloon on ehkä inhimillisenpi.
Eikä mielellään missään. Vetelevät linnun poikaset pesistään ja tappavat.Juu ei taajama alueella kissoja vapaana, mutta eipä niistä juuri suurta haittaa ole.
Kyllä ei tyhmin eläin ainakaan kissa ole, eikä moni muukaan neljällä jalalla kävelevä.
Kertokaas ystävät hyvät kuka oli se eurooppalainen taidemaalari joka maalasi taulun jossa on melko muodokas nainen takaapäin kuvattuna makaamassa sohvalla?
E: tää se oli:
![]()