Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Näyttää ryhdikkäämmältä kuin omani!

Voihan häränpihvi olla myös ulkomailta tuotua.
Se on joustavaa puuvillatrikoota, ihan paras uimassa rannalla käymiseen kun ei edes tartte pukukoppia kun mennessä bikinit alle, uinnin jälkeen mekko päälle ja märät bikinit alta pois (y)

En taida oikeaa härkää olla syönyt kuin Portugalissa..

Mulle sanoo ettei ole katsottavissa alueellasi.

Minkä niistä?

f072d00b2413413d8f90c6011f633-m.jpg

:cautious:

Ääsjoella oli silee tymästi mustatmiehet työntänyt ilman lupaa kikkeliä eri reikiin.

köävin vähän tutustumassa minfossa aiheeseen niin mä oon nähny ainakin yhten noista notkumassa kes kustassa

Minulla heräsi tiettyjä tuntemuksia jo silloin mieleen

Jaa, siellä on semmosia rajauksia sitten kai. Itellä kun vpn käytössä, niin ei moiset häiritte elämää

Joo kyllähän noissa aluekohtasia rajauksia on, mikä ny harmittaa välillä aika paljon. Mä en tommosista veepeeännistä tiedä yhtää mitään niin mun on turha kuvitellakaan, että saisin rajauksia pois mistään.

Mietin tässä, että miltähän näyttäisi jenkkisiili pahasti pälvikaljulla. Itse ajettuna.

Minkä takia ihmiset hommaa koiria, ei kouluta niitä, päästää ne ”vahingossa” vapaaksi juoksentelemaan ja sitten huutaa pää punasena ”nyt saatanan idiootti tänne heti!”. Se on tuo sama koira mikä aina tuossa on vapaana räksyttämässä ja tekis mieli sille omistajalle huutaa samalla tavalla ”saatanan idiootti älä päästä vapaaksi sitä koiraa”.

Minkä takia ihmiset hommaa koiria, ei kouluta niitä, päästää ne ”vahingossa” vapaaksi juoksentelemaan ja sitten huutaa pää punasena ”nyt saatanan idiootti tänne heti!”. Se on tuo sama koira mikä aina tuossa on vapaana räksyttämässä ja tekis mieli sille omistajalle huutaa samalla tavalla ”saatanan idiootti älä päästä vapaaksi sitä koiraa”.
Varmaan samasta syystä kuin jotkut hommaa lapsia (ja toiminnan kuvaus niiden kanssa täsmää yllä olevan kuvauksesi kanssa) :notworthy:

Mietin tässä, että miltähän näyttäisi jenkkisiili pahasti pälvikaljulla. Itse ajettuna.
Itseajeltu on aina hyvä. Tänään viimeksi ja taas sai itseensä onnitella onnistuneesta lopputuloksesta. En etes ymmärrä, miksi en aiemmin tähän ryhtynyt. Mallin muutoskin onnas näppärästi.

Koska ihmiset ovat typeriä. Yksi ystävänikin on, tässä asiassa. Kiukuttelee koiralleen, jota ei ole kouluttanut.

Back
Ylös Bottom