Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näytti kyllä vähän siltä että nyt on keskiolut halvennuksessa.Jäsen vokot itse matkalla mallaskoskelle.
Sitä mietin että lempiruokani on ehdottomasti medium naudan pihvi ja punaviini.
E. Korjaus, härän pihvi
Sitä mietin että lempiruokani on ehdottomasti medium naudan pihvi ja punaviini.
E. Korjaus, härän pihvi
Ei toimi. Paitsi jos rasvaista juustoa on pihvin puutteessa....ja oikeastaan tuo menu toimii ihan hyvin ilman sitä pihviäkin?
Mä odottelen tuomiota omastani, että onko toista tonnia vai toista sataa![]()
Ilmastoinnin kompura täällä (apulaitteet vielä samalla remmillä)Minä sain viime viikolla tuomion, että minulla ei ole kuukauteen ilmastointia. Kiva juttu. En tiedä, saisiko kennon nopeammin itse jostain tilaamalla tai marmoritiskiltä, mutta ei jaksa alkaa säätämään tai mennä ryöstettäväksi, joten odotellaan sitten.
Ilmastoinnin kompura täällä (apulaitteet vielä samalla remmillä)![]()
Saatavilla vain tehdasosaa, 1160€. Löysin Saksasta perkeleellisen googlettamisen jälkeen puljun, joka myy tehdasosilla kunnostettua kompuraa 2 vuoden takuulla, 420€. Palauttavat vielä 50€, jos niille lähettää rikkinäisen kompuran tilalle.Siinä tapauksessa 600€ kuulostaa jopa melko edukkaalta, onko se pelkkä osa vai töiden kanssa? Minullahan maksaa perkule lauhduttimen kennon uusinta töineen ja täyttöineen melkein saman, vaikka pajan ei pitäisi olla kaikista kallein ainakaan sellaiseksi, jossa oletettavasti tiedetään mitä tehdään.
Olisit pitäytynyt alkuperäisessä. Vaikka sitä myydään härän pihvinä, se ei ole härkää edes nähnyt, sellaisia kun ei Suomessa edes ole.Sitä mietin että lempiruokani on ehdottomasti medium naudan pihvi ja punaviini.
E. Korjaus, härän pihvi
Heatseekerin kuvia katellessa tulee pieni kaipuu taas a-radalle. Josko koittaisi ensivuonna aktivoitua. I miss my ar-15.
?Hmmm. Minä haluaisin katsoa sen Bronsonin, mutten nyt oikein mistään löydä sitä.
Minkä niistä?Hmmm. Minä haluaisin katsoa sen Bronsonin, mutten nyt oikein mistään löydä sitä.