Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinhän se tekee, mutta millaisista määristä silloin puhutaan? Ja onko tupakalla osuutta asiaan (varmaan monella on). Vanhentaako esim. max 10 annosta viikossa jaettuna useammalle päivälle? Kosmetologini vastasi kysyessäni, ettei ihossani näy alkoholinkäyttö. Kumppanikaan ei satu olemaan korrekti eikä hikisukkakaan enkä itse ole varmasti naamalleni sokeutunut :LOL:
No tulee sitä silti juomattomiakin ja parin annoksen viikkoja välillä pidettyä sentään :confused:
Paskat geenit ja huono terveys on varmaan se mikä vanhentaa nopeiten. Eiköhän alkoholia melko reilusti tarvis siihen jos elämäntavat muuten kunnossa. En usko että tuo 10 annosta viikossa vielä mitään eroa tekee.

Usein kyllä liialliseen juomiseen liittyy sitten muutenkin epäterveelliset tavat ja ylipaino. Ne onki sitten tädittyneitä jo 25v paikkeilla. Oikein laatunaaras on kontillaan käytettävä vielä 50 paikkeilla.

Kissa ei oo nyt muutamaan päivään tullut herättelemään (ehkä luovutti kun en oo noussut) mutta se on nyt kahtena yönä raahannut lelunsa mun viereen.

Ostin sille semmosen narun päässä olevan huiskan niin sitä se raahailee muutenkin pitkin huushollia.

Mutta nyt kahvi.

Tämä aamu oli kuin suoraan elokuvasta: herään siihen kun ovikello soi ja pelkkä lakana peittonani menen puoliunessa avaamaan oven. Oven takana odottaa kaksi huoltomiestä, jotka tiedustelevat ystävällisesti mahdollisuutta tulla vaihtamaan tuuletusventtiilejä...

No sitten minä puen päälleni ja lähden seonneen koiran kanssa ulos pois edestä. :unsure:

Odotin viikko sitten jo koko päivän että joko tulevat ja tänään en sitten muistanut yhtään :giggle:

Tämä aamu oli kuin suoraan elokuvasta: herään siihen kun ovikello soi ja pelkkä lakana peittonani menen puoliunessa avaamaan oven. Oven takana odottaa kaksi huoltomiestä
Ei hitto, muistui mieleen tapaus että parikymppisenä opiskelijana kun tyytyväisenä nukuin vuokrakämppäni parvella, heräsin siihen että isännöitsijä ja huoltomies tulivat vain sisään asuntoon :eek:

Kissa ei oo nyt muutamaan päivään tullut herättelemään (ehkä luovutti kun en oo noussut) mutta se on nyt kahtena yönä raahannut lelunsa mun viereen.

Ostin sille semmosen narun päässä olevan huiskan niin sitä se raahailee muutenkin pitkin huushollia.

Mutta nyt kahvi.
Kissoilla lienee tarkka sisäinen kello. Mulla oli pentuna sellanen joka ei tullu illalla koskaan viereen nukkumaan, kuitenki joka aamu heräsin 07 paikkeilla siihen että se nuoli mun kainaloa peiton alla. Ei montaa minuuttia heittäny se aamuherätys.

Minä istun autossa Rovaniemen keskustan lähellä jossain maailman karmeimmassa kunnossa olevalla teollisuusalueella, paikallisen kirpputorin pihalla...
Lentokonekkin on varmaan joku 4 paikkainen vispilä kun oli vaihtunut pienempään.

Kuumuus herätti kuudelta, noin viiden tunnin unien jälkeen kun illalla saanut unta kuumuuden takia. Nyt hermo ihan pinnassa ja kauhea nälkä.

Ja vitut ole kyllä. Saatana että tämä helle on aivan tolkuttoman perseestä. Mun fysiologiaa ei selkeästi ole luotu tähän, koska olen ihan rikki heti kun on vähänkään lämmintä.

Kohta helpottaa elokuun tullessa lämpötila alkaa laskemaan ja kuukauden päästä lämpötila on siinä 15-20 tienoilla. Kuivan ja kuuman kesän ansiosta tuleva syksy tulee olemaan sateinen ja talvi tulee olemaan leuto ja ensi kesä on kylmä.

Onko muilla turvotusta helteen takia? Mä en enää tiedä mitä muuta syyttää tästä olotilasta. Pari kiloa painoakin näköjään enemmän kuin normaalisti. Olen treenannut koko kesän normaaliin tapaan miltei päivittäin tai parikin kertaa päivässä, ja syömiset on ihan kunnossa. En ainakaan plussakaloreilla ole. Silti olemus todella painava, turvonnut, köntsä. Onpa ärsyttävää!

Tämä lämpö on kyllä mukavaa muuten, mutta koira kärsii, omat yöt kärsii ja lastani hoitava mummo kärsii. Myös seksi on ärsyttävää todella hikisenä eikä läheisyys muutenkaan kiinnosta kun heti hikikarpalot otsalla ja joka paikassa. :LOL:

Back
Ylös Bottom