Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Fittu, nyt se mansikkanainen soitti ja saan ne vasta ke. Joku muukin on tajunnut, että mansikat loppuu koko Suomesta.
Sopivasti olen ottanut keskiviikolle aamuvuoro joten voin sitten työvuoron jälkeen perata mansikoita koko illan.

Vois huomenna vaikka käydä torilta kipaseen lootan. Yli 35 e en 5 kg maksa.

Tinkaan kuin basaarissa konsanaan. Aivan kuten Sokoksella viimeksi kulmapaitaa ostaessa. Tulos, kauppaan jäi. :ROFLMAO:

C998E740-B2B1-4D47-ACDE-092EA4473AE1.webp

Hieman hyytyy aevot kö o kuuma... mut se o jees.

Paljo oli yhelle 5 kg lootalle hintaa?
Pitäis kans hankkia.

Musikatki näytti olevan metsässä kypsiä, mutta jumankauta. Saa varmaan hehtaarilta yhden rasian. Oli niin harvassa marjaa, että terve.
Eilen aamulla (salitreenin jälkeen) kävin keräämässä lähimetsästä (5 metriä tontilta) vartissa puoli litraa mustikkaa ja vadelmaa jotka kiikutin kodinhoitajalle jonka komensin tekemään piirakkaa joka oli syöty iltapäivän cf-treeninen jälkeen kokonaan pois.

Melekone runkke tuo kybermäään.... onkoha toi pakkiksel?

Laittelin aamusta kyselyä torstain vapaapäivälle. Aamuviikko menossa, vapaa ei onnistunu. Soitin ja kysyin mites löysinvaihto edes. No se onnistuikin, ei aukea ny logiikka kun oon kuitenkin aamun pois. :cautious: Samapa tuo, pääsen sit aamupalailemaan hyvässä seurassa.. (y)

@narunpätkä sulla on samanlainen poikaystävä ku mulla :giggle: hän on sitä mieltä, että viime yönä levotonta unta on ollut n. 1h30min. Varmaan kun tuo koira halusi jo kuuden aikaan ulos ja minä en.

Joo-o.. +35 päivällä auton mittarissa. +31 salilla, ei paljoa tarvinnu tehdä hien eteen. +30 kämpillä, viimeyönä peittona märkä pyyhe.

e: kah, james potkukelkka

Ensiyönä kokeilen jäävettä makkarin viilennykseen. Pistin 10 puolentoista litran pullollista vettä jäätymään.

Back
Ylös Bottom